Widok
REKLAMACAJA -AGATA MEBLE ŁÓDŹ
witam -od 03.07.2013r nie mogę doprosić się reklamacji drzwi witrynowych. Na cały komplet wydałam 12.000zł i powstał problem z zareklamowaniem drzwi do których źle ktoś na produkcji przykręcił zawias magnesowy. Teraz drzwi otwierają się kiedy chcą i jak chcą szeroko. Ów nieszczęsne drzwi są w salonie przyklejone do drugich taśmą aby ktoś w nocy nie wyłamał ich. Telefony, maile, samo pofatygowanie się do salonu -nic nie pomaga. Czy jest ktoś kto może pomóc. Jeżeli nic nie da się zrobić wejdę na drogę sądową -trzeba ukrócić takie traktowanie i nagłośnić sprawę. Jestem gotowa ponieść wszelkie koszty ponieważ to My jesteśmy klientami a bez nas nie byłoby sklepu.
Pani Marzeno, bardzo prosimy o ponowny kontakt z nami poprzez formularz zgłoszeniowy zawarty na stronie http://www.agatameble.pl Prosimy opisać dokładnie całą sytuację i załączyć nr zamówienia oraz kontakt do Pani. Pozdrawiam E-rzecznik Agata Meble
robisz tak: piszesz reklamacje o niezgodnosci towaru z umowa (nie z gwarancji, bo ta daje Ci malo praw), opisujesz co jest nie tak, dajesz im 14 dni na odpowiedz, a brak odpowiedzi bedzie rownoznaczny z akceptacja reklamacji. odezwa sie na pewno. jesli odmowia uznania reklamacji to idziesz z tym do sadu i sad robi juz swoje. 99% ze na sam widok wezwania sadowego uznaja reklamacje. sady na szczescie nas bronia przed takimi cwaniakami. jeszcze nie slyszalam, zeby ktos mial sprawe sadowa,bo sklep zaraz ustepuje-to ich czas i pieniadze, a wiedza, ze przegraja-oczywiscie jesli faktycznie klient ma racje.