Widok
Ja kupiłem nowe http://weneo.pl/jak-wybrac-dobre-drzwi-wewnetrzne/ znalazłem drzwi w bardzo dobrej cenie.
Był krótki czas, że o tym myślałam, ale będę się zastanawiać nad nowymi. W Mikea https://mikea.eu/product/thermika-pasiv/ znalazłam ładne drzwi pasywne, które będą przede wszystkim ciche i pasywne. Na tym mi naprawdę zależało.
My skorzystaliśmy z usług firmy EKODOOR, Gdynia, Gdansk Morena.
Pracownicy firmy montujący drzwi bardzo rzetelni, dobrze wykonali swoją pracę, drzwi oraz opaski estetycznie odnowione i wstawione. Nie mamy żadnych zastrzeżeń co do ich fachowości. Drzwi prezentują się super.
Natomiast szef firmy zachował się wobec nas niekulturalnie, niesłownie, nieprofesjonalnie. Osobiście przyjmował nasze zlecenie, w umowie termin wykonania zlecenia to 21 dni roboczych. Jednak umowa zawiera paragraf: W przypadku wystąpienia trudności z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy i braku możliwości nabycia niezbędnych materiałów termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu o 10 dni roboczych. Mogą Państwo od razu zakładać, że nie otrzymają Państwo drzwi szybciej niż po 31 dniach roboczych, bo wymieniony paragraf szef interpretuje szeroko. W naszym przypadku od momentu podpisania umowy do ostatecznego zamontowania drzwi minęło 38 dni roboczych, czyli prawie 2 razy tyle, ile przewiduje w normalnych okolicznościach umowa (21 dni). Kontakt z szefem był bardzo trudny, szef nie odbierał telefonu, nie oddzwaniał mimo próśb, nie przyjeżdżał o umówionej porze, nie informując o spóźnieniu trwającym kilka godzin.
Przy przyjmowaniu zlecenia szef rozrysował wygląd drzwi na kartce, którą zeskanowaliśmy. Następnie przywiózł drzwi zupełnie innego modelu. Otwory w drzwiach były w innych miejscach i wielkości niż zamawialiśmy. Kiedy powiedzieliśmy, że zamawialiśmy inne drzwi, szef zaprzeczył. Kiedy pokazałam - czego szef się nie spodziewał - skan jego rysunków, odpowiedział, że takiego wzoru nie da się wyciąć, bo jest nowa maszyna, która tnie tylko standardowe wzory. Zauważyłam, że skoro nie mógł wykonać uzgodnionego w umowie modelu drzwi, powinien był się z nami skontaktować i zapytać o to, czy akceptujemy nowy model. Moje uwagi wyprowadziły szefa z równowagi, nie chciał przyznać się do błędu, mimo że dowody (skan) były ewidentne. Zarzucał nam, że to my chcemy go oszukać. Tak niekulturalnego przedstawiciela firmy świadczącej usługi nigdy nie spotkałam.
Podsumowując: pracownicy firmy świetnie dokonali renowacji drzwi, jednak ze względu na ogromnie niekulturalne i nieprofesjonalne podejście szefa do nas i ogrom nerwów, jaki straciliśmy na rozmowach z nim, nie zdecydowalibyśmy się ponownie na zamówienie czegokolwiek w tej firmie.
Pracownicy firmy montujący drzwi bardzo rzetelni, dobrze wykonali swoją pracę, drzwi oraz opaski estetycznie odnowione i wstawione. Nie mamy żadnych zastrzeżeń co do ich fachowości. Drzwi prezentują się super.
Natomiast szef firmy zachował się wobec nas niekulturalnie, niesłownie, nieprofesjonalnie. Osobiście przyjmował nasze zlecenie, w umowie termin wykonania zlecenia to 21 dni roboczych. Jednak umowa zawiera paragraf: W przypadku wystąpienia trudności z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy i braku możliwości nabycia niezbędnych materiałów termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu o 10 dni roboczych. Mogą Państwo od razu zakładać, że nie otrzymają Państwo drzwi szybciej niż po 31 dniach roboczych, bo wymieniony paragraf szef interpretuje szeroko. W naszym przypadku od momentu podpisania umowy do ostatecznego zamontowania drzwi minęło 38 dni roboczych, czyli prawie 2 razy tyle, ile przewiduje w normalnych okolicznościach umowa (21 dni). Kontakt z szefem był bardzo trudny, szef nie odbierał telefonu, nie oddzwaniał mimo próśb, nie przyjeżdżał o umówionej porze, nie informując o spóźnieniu trwającym kilka godzin.
Przy przyjmowaniu zlecenia szef rozrysował wygląd drzwi na kartce, którą zeskanowaliśmy. Następnie przywiózł drzwi zupełnie innego modelu. Otwory w drzwiach były w innych miejscach i wielkości niż zamawialiśmy. Kiedy powiedzieliśmy, że zamawialiśmy inne drzwi, szef zaprzeczył. Kiedy pokazałam - czego szef się nie spodziewał - skan jego rysunków, odpowiedział, że takiego wzoru nie da się wyciąć, bo jest nowa maszyna, która tnie tylko standardowe wzory. Zauważyłam, że skoro nie mógł wykonać uzgodnionego w umowie modelu drzwi, powinien był się z nami skontaktować i zapytać o to, czy akceptujemy nowy model. Moje uwagi wyprowadziły szefa z równowagi, nie chciał przyznać się do błędu, mimo że dowody (skan) były ewidentne. Zarzucał nam, że to my chcemy go oszukać. Tak niekulturalnego przedstawiciela firmy świadczącej usługi nigdy nie spotkałam.
Podsumowując: pracownicy firmy świetnie dokonali renowacji drzwi, jednak ze względu na ogromnie niekulturalne i nieprofesjonalne podejście szefa do nas i ogrom nerwów, jaki straciliśmy na rozmowach z nim, nie zdecydowalibyśmy się ponownie na zamówienie czegokolwiek w tej firmie.
polecam -> duży wybór + rzetelna usługa
SPRAWDŹ NAS
więcej na --------> http://www.domelit.pl
SPRAWDŹ NAS
więcej na --------> http://www.domelit.pl
okna drzwi rolety żaluzje szafy wnękowe garderoby kuchnie renowacje drzwi renowacje futryn kompleksowe remonty
Montaż nowych drzwi na stare futryny oraz renowacja futryn
Montaż nowych drzwi na stare futryny oraz renowacja futryn
http://krisbud.Net.Pl/drzwi/index.Html
http://krisbud.Net.Pl/drzwi/index.Html
okna drzwi rolety żaluzje szafy wnękowe garderoby kuchnie renowacje drzwi renowacje futryn kompleksowe remonty
tak, oddawałem drzwi wewnętrzne firmie ekodoor w gdyni dwie pary i się naciąłem. Po pierwsze, bardzo długi czas oczekiwania bez wyraźnej przyczyny, pani w biurze mnie zwodził zanim zapłaciłem, że mają szybki termin realizacji. Po drugie, słabe jakościowo wykonanie - nadaj się tylko do poprawki, po trzecie montaż - szkoda gadać, panowie robią to na odpierd... lepiej kupić nowe drzwi niż się denerwować. Strata pieniędzy na tą firmę!!
Ciekawy to temat.Moj facet zaczal "opalac stare drzwi wewnetrzne pokojowe-chcac uzyskac wymarzony efekt....niestety drzwi zdemontowane.....futryny juz w czesci opalone z olejnej......okazalo sie,ze jednak to nie proste......Czy sa jacys fachowcy co odrestauruja mi drzwi???Usuna fachowo farbe olejna,z kazdego "rowku". Dodam,ze kamienica jest ok 100 letnia,a te owe drzwi-nie mam pojecia.Prosze o kontakt ,gg 5721369