Widok
        
    
    
    Rafał - opinia
                                    
                                    
                                                                
                    Byłem klientem wiele lat - multipakiet internet, telefon, telewizja cyfrowa, zdecydowanie nie polecam.
1- b. często zawieszające się usługi - brak internetu, głuchy telefon czasami nawet kilka razy w miesiącu, czas reakcji - b. długi, zakłócenia w odbiorze telewizji cyfrowej! to właściwie norma, ogólnie niska jakość sygnału, słaba oferta HD, po prostu beznadziejna oferta VOD
2- fatalny poziom obsługi technicznej - brakuje miejsca żeby wszystko opisać,
3 - fatalna obsługa klienta przez biuro w Gdyni - okres oczekiwania, nigdy w ciągu prawie 10 lat nie był poniżej godziny, ostatnio jak oddawałem sprzęt przed południem nawet 2 godziny , kierownictwo niedostępne - ew. obiekcje i wątpliwości tylko przez 2 godz. w tyg., naprawdę siedząc w tym biurze wierzyć się nie chce że można w dzisiejszych czasach tak traktować klienta i nadal funkcjonować na rynku, trzeba sporo czasu żeby zorientować się we wszystkich trickach które stosują w umowach - najprostszy - w przypadku multipakietów, podpisywanie umowy na różny okres czasu dla poszczególnych usług w tzw. promocji.
            
                            1- b. często zawieszające się usługi - brak internetu, głuchy telefon czasami nawet kilka razy w miesiącu, czas reakcji - b. długi, zakłócenia w odbiorze telewizji cyfrowej! to właściwie norma, ogólnie niska jakość sygnału, słaba oferta HD, po prostu beznadziejna oferta VOD
2- fatalny poziom obsługi technicznej - brakuje miejsca żeby wszystko opisać,
3 - fatalna obsługa klienta przez biuro w Gdyni - okres oczekiwania, nigdy w ciągu prawie 10 lat nie był poniżej godziny, ostatnio jak oddawałem sprzęt przed południem nawet 2 godziny , kierownictwo niedostępne - ew. obiekcje i wątpliwości tylko przez 2 godz. w tyg., naprawdę siedząc w tym biurze wierzyć się nie chce że można w dzisiejszych czasach tak traktować klienta i nadal funkcjonować na rynku, trzeba sporo czasu żeby zorientować się we wszystkich trickach które stosują w umowach - najprostszy - w przypadku multipakietów, podpisywanie umowy na różny okres czasu dla poszczególnych usług w tzw. promocji.
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Multimedia Polska
                                                        kategoria: Telewizja kablowa
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                oferta: 1
                                            
                                                awaryjność: 1
                                            
                                                dodatkowe usługi: 1
                                            
                                                przystępność cen: 1
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                1.0
                            
                        * maksymalna ocena 6