Widok
Raport o stanie Gminy.
Szanowni Mieszkańcy,
15 Mieszkańców ma szansę zadać pytanie na np na temat : kto podjął i w jakim trybie decyzję o finansowaniu studiów Wójta, reorganizacji stołówek, budżetu i jego zmian, Zadłużenia Gminy, działania GPK, Remontu szkoły w Szemudzie, celowości budowy Centrum Samorządowego, stanu dróg, inwestycji itd, itd.
http://bip.szemud.pl/raport-o-stanie-gminy/
Niestety na zebranie podpisów są tylko trzy dni !
Dziś ukazało się ogłoszenie.
W poniedziałek chyba sesja - choć na podstronie rady Jak zwykle zero informacji.
Tak jak to zwykle - trudno tu dopatrywać się transparentnych działań Wójta i Rady Gminy.
15 Mieszkańców ma szansę zadać pytanie na np na temat : kto podjął i w jakim trybie decyzję o finansowaniu studiów Wójta, reorganizacji stołówek, budżetu i jego zmian, Zadłużenia Gminy, działania GPK, Remontu szkoły w Szemudzie, celowości budowy Centrum Samorządowego, stanu dróg, inwestycji itd, itd.
http://bip.szemud.pl/raport-o-stanie-gminy/
Niestety na zebranie podpisów są tylko trzy dni !
Dziś ukazało się ogłoszenie.
W poniedziałek chyba sesja - choć na podstronie rady Jak zwykle zero informacji.
Tak jak to zwykle - trudno tu dopatrywać się transparentnych działań Wójta i Rady Gminy.
W załączeniu Link do Raportu o stanie Gminy
http://bip.szemud.pl/wp-content/uploads/sites/2/2018/11/zarzadzenie-424.07.2020.pdf
http://bip.szemud.pl/wp-content/uploads/sites/2/2018/11/zarzadzenie-424.07.2020.pdf
Proszę sobie przeczytać cały art. 28 aa o samorządzie gminnym.
ust. 1 Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.
ust. 3 Rada gminy może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dot. raportu.
ust. 4 Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi.
ust. 6 W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
ust. 7 Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
ust. 8 Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.
ust. 1 Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.
ust. 3 Rada gminy może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dot. raportu.
ust. 4 Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi.
ust. 6 W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
ust. 7 Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
ust. 8 Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.