Widok

Raty 10x0%

RTV EURO AGD Gdansk Morena, kupno laptopa na raty.

Operacja zajela 2 dni.Obsluga interesuje sie klientem do momentu wydrukowania zamowienia. Wciska na sile przedluzenie gwarancji. Obsluga ratalna-ZENADA. ..- nie informuje o opcjonalnym ubezpieczeniu kredytu, a co wiecej sama dodaje wersje ROZSZERZONA-bez slowa!!Uprzejmosc konczy sie gdy chcemy z niej zrezygnowac.Gdy chcialem odebrac sprzet z magazynu-po wygranej walce z ubezpieczeniem kredytu i rozszerzona gwarancja (oszczednosc 700zl)
nikomu nie chcialo sie isc po zakupiony laptop!! I nawet na moja prosbe o reklamowke zeby zapakowac pudlo-odpowiedz: "przeciez pudelko ma raczke".Radze poczytac fora przed wizyta w sklepie bo sprzedaca jest tam aby ...-nie doradzic.
Moja ocena
obsługa: 2
 
pomoc merytoryczna: -
 
asortyment: 5
 
promocje: 5
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: -
 
4.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja niestety dałam się nabrać... co do obsługi to zagdzam się całkowicie, bardzo niemiło traktują klientów którzy biorą na raty... mi Pani która wyliczyła kredyt nawet przez chwilę nie dała do zrozumienia że, mogę zrezygnować z ubezpieczenia, a nawet w chwili mojego zawachania dała mi do zrozumienia że, albo na jej warunkach, albo za gotówkę... i tak o to za kredyt 3 tyz zł, naliczono mi ponad 500zł ubezpieczenia... i gdzie tu zero %??? NIE NABIJAJCIE PRACOWNIKOM EURO PORTWELI WŁASNYM KOSZTEM!!!! MACIE PRAWO ZREZYGNOWAĆ Z UBEZPIECZENIA I ONI BARDZO DOBRZE O TYM WIEDZĄ!!!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
gdybyś siedziala na miejscu pracownika przy stoisku ratalnym gadalabys inaczej ...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Myślisz, że te panie ratalne dla przyjemności wciskają Ci ubezpieczenie? NIE!!! One muszą, bo jak nie wyrobią normy, mogą stracić pracę. Niestety tak jest w większości firm, każdy MUSI coś zrobić, żeby pracować. Rynek pracy jest tak beznadziejny, że nikt nie ryzykuje, bo nie znajdzie pracy tak łatwo. I wierze, że nie jest im łatwo "wciskać" ubezpieczenie czy co tam muszą, i stąd też ich zachowanie. Na pewno same się z tym źle czują. I taką skargę o "wciskaniu" czegoś trzeba zgłaszać do właścicieli bo to ich pomysły na zarobienie kasy, a pracownicy pewnie nie wiele z tego mają, o ile w ogóle mają. Rozejrzyj się-wszędzie najniższa krajowa, a wymagania pracodawców rosną....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry