Widok
Recepcjonistka nie powinna miec kontaktu z ludzmi
Pani nie potrafi godnie reprezentowac salonu, obrazona niewiadomo na co, udziela informacji z wielkim trudem jakby sprawialo jej to co najamniej ból, a przeciez za to jej płacą. Farbowalam wlosy, wyszly tragicznie i zupelnie nie tak jak mialy wyjsc, umawiala mnie na poprawkowa wizyte z wielka łaską nie mówiac o tym że szeptała sobie na uszko z koleznakami na moj temat w ogole sie z tym nie kryjac .Nadymana orażona , ani slowa przepraszam, prosze , dziekuje. Jednym słowem obsługa fatalna.
Moja ocena
Club Fryzjerski Alternative
kategoria: Fryzjerzy
obsługa: 1
jakość usług: 4
kreatywność: 4
klimat i wystrój: 5
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 4
3.5
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Witam Panią
Nazywam się Michał Mular i jestem osobą odpowiadającą w naszej firmie za jakość.
Tak samo jak Pani jestem oburzony zaistniałą sytuacją ponieważ bardzo mocno inwestujemy w to aby serwis w firmie był na najwyższym poziomie.
Czy istnieje możliwość abym mógł skontaktować się z Panią i porozmawiać z Panią na temat tej sytuacji osobiście. Jest to ogromny wstyd dla nas, że takie sytuację się zdarzają i będziemy chcieli wyciągnąć z tego wnioski i konsekwencje.
Proszę uprzejmie o podanie telefonu do siebie, będę bardzo zobowiązany.
Nazywam się Michał Mular i jestem osobą odpowiadającą w naszej firmie za jakość.
Tak samo jak Pani jestem oburzony zaistniałą sytuacją ponieważ bardzo mocno inwestujemy w to aby serwis w firmie był na najwyższym poziomie.
Czy istnieje możliwość abym mógł skontaktować się z Panią i porozmawiać z Panią na temat tej sytuacji osobiście. Jest to ogromny wstyd dla nas, że takie sytuację się zdarzają i będziemy chcieli wyciągnąć z tego wnioski i konsekwencje.
Proszę uprzejmie o podanie telefonu do siebie, będę bardzo zobowiązany.
Bardzo cieszy mnie pańska reakcja, zwłaszcza ze z tego co widze moja opinia nie jest jedyna negatywna opinia na temat pracy tej pani, ale nie powinno się podawać prywatnych numerów telefonow na ogólnodostepnych forach. Nie wiem w czym jeszce mogę panu pomoc, pani była bardzo nieuprzejma, nie tak powinno się rozmawiać z klientem który jest niezadowolony ze świadczonych usług (zostalam umowiona oczywiscie na wizyte poprawkowa, ale wszystko odbywało sie w naprawde nieprzejemnej atmosferze) i to wszystko co mam do powiedzenia.