Re: Reklamacja w sklepie rowerowym
Jeśli rower przechodzi z rąk do rąk (klient - sklep - serwis) to gdzieś faktycznie mogą go porysować. Ludzie ze sklepu mogą jednak nie wiedzieć czy jakaś rysa była czy nie - no chyba że to oni ją...
rozwiń
Jeśli rower przechodzi z rąk do rąk (klient - sklep - serwis) to gdzieś faktycznie mogą go porysować. Ludzie ze sklepu mogą jednak nie wiedzieć czy jakaś rysa była czy nie - no chyba że to oni ją zrobili. Takie rzeczy dostrzega właściciel.
Jesteś pewien że to rysy a nie zadrapania :-)
Zadrapanie nie jest zbyt głębokie i nie widać podkładu jest jednak wyczuwalny lekki ubytek, rysa jest głęboka widać podkład lub goły metal w skrajnych przypadkach jest również wgniecenie.
Zadrapanie można usunąć pastą ścierną. Pastę należy nałożyć na miękką szmatkę i wcierać kulistymi r******i, a następnie ocenić efekt. Jeżeli widzimy że zadrapanie znika to nakładamy pastę tak długo aż zniknie bez śladu. Jeśli nie znika to do gry wchodzi papieru ścierny 2000 zmoczony w wodzie. Podczas szlifowania należy zachować ostrożność by nie zeszlifować za dużo lakieru. Po całkowitym zeszlifowaniu zadrapania powinna zostać matowa powierzchnia. Następnie na tę powierzchnię należy nanieść poste ścierną i polerować do całkowitego połysku. Należy pamiętać że pasta ściera tylko wtedy gdy jest świeżo nałożona (mokra)
Przy rysach jest więcej roboty. :-)
zobacz wątek