Odpowiadasz na:

nakłady poniesione na budowę tunelu mogłyby być bardziej produktywnie wydane na inne rozwiązania

tunel poprawia głównie dostęp do Gdańska ludziom mieszkającym poza Gdańskiem lub ludziom mieszkającym w Gdańsku ale pracującym poza nim i decydującym się na dojazd samochodem.

Gdyby... rozwiń

tunel poprawia głównie dostęp do Gdańska ludziom mieszkającym poza Gdańskiem lub ludziom mieszkającym w Gdańsku ale pracującym poza nim i decydującym się na dojazd samochodem.

Gdyby doprowadzić kolejne dwa tory do Pruszcza Gdańskiego za ułamek nakładów na tunel, to możnaby stworzyć sprawną linię SKM od Pruszcza aż do Gdyni Chylonii.

Poprawa warunków dostępu do stacji SKM także przyniosłaby duże korzyści: być może tunel okazałby się niepotrzebny.

Wyzwaniem jest wybór priorytetów: na razie lobby infrastruktury samochodowej (mimo innych deklaracji) górą.

zobacz wątek
7 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry