Wielkie podziękowania za miłą i profesjonalną obsługę w serwisie Renault Sopot, szczególnie (dla pana Mariusza Siek ) i Kierownika Serwisu oraz Pana mechanika za pomoc i znalezienie przyczyny wady występującej w samochodzie Renault Kadjar. Nawiasem mówiąc samochód był w innym serwisie kilka razy i nie została zdiagnozowana wada występująca w samochodzie /na przestrzeni dwóch lat, auto potrafiło gasnąć, np. podczas ruszania na zmianie świateł/. Dopiero tutaj w Sopocie, Panowie podeszli bardzo profesjonalnie do problemu i biorąc pod uwagę swoje doświadczenie, usunęli usterkę . A miało to miejsce tuż przed wakacjami tego roku i w dodatku do końca gwarancji samochodu pozostalo tylko dwa tygodnie. Mimo to nie zbyli mnie. Od tego czasu minęło parę miesięcy i wada w samochodzie nie występuje. W sopockim serwisie pracują naprawdę bardzo życzliwi i kompetentni profesjonaliści. Panowie są bardzo komunikatywni, zaangażowani w swoją pracę i co najważniejsze, nie zbywają klienta, służą pomocą na całym etapie procesu naprawy samochodu. W moim odczuciu posiadają wysoki stopień życzliwości i zrozumienia, godny pochwały. Wielki szacun dla nich.