Odpowiadasz na:

Renault Clio I 1,4

Z początku miałem silnik 1,2, ale się posypał po eksperymentach zwiększających moc. kupiłem 1,4 RT, wypolerowałem kanały dolotowe w głowicy i kolektora ssącego oraz wydechowego, zmienione zostały... rozwiń

Z początku miałem silnik 1,2, ale się posypał po eksperymentach zwiększających moc. kupiłem 1,4 RT, wypolerowałem kanały dolotowe w głowicy i kolektora ssącego oraz wydechowego, zmienione zostały doloty świerzego powietrza, przeprogramowany komputer, kompresor, szlifowane tłoki, odchudzone koło zamachowe, sportowy wałek rozrządu, w EFEKCIE z 80 KM osiągnęłem 145 KM. Jest to dużą zaletą w tak małym aucie. Wersja WILLIAMS to padaczka przy tym moim. Może i ma mniej koników ale najwyższa moc osiągana jest już przy 2400 obr./min i trzyma się aż do 5400 obr./min. 0 - 100 przyspiesza w 6,8 sec, a do 200 w 18 sec. Prędkość maksymalna to 243 km/h. Ciekawsze jest to że tuning silnika kosztował mnie tyle tylko co kompresor - 300 zł. reszta została zrobiona i zaprojektowana we własnym zakresie.

zobacz wątek
20 lat temu
~Martini

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności