Widok

Renault Espace IV

Nowy Espace, to najwyższy standard wśród vanów. Jego wyważona bryła i przyjazne wnętrze wprost zapraszają do podróży. Rasowy charakter ujawnia się w pełni na drodze, oferując podróżnym przyjemność bezstresowej jazdy. Espace wprowadza kolejne innowacje, aby uprzyjemnić użytkownikom podróżowanie. Wyróżnia się nowoczesną harmonijnością. Zastosowane w nim technologie skutecznie wspomagają kierowcę ...
więcej
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

kolejne francuskie g*wno!!!!!

jestem mechanikiem od wielu lat i stwierdzam ze każde francuskie auto to WIELKIE G*WNO...może właściciele sie ciesza z tych aut ale gwarantuje ze gdyby sami mieli je naprawiać by sie załamali...chciałbym aby z****ni inzynierowie co wymyślaja te auta sami je naprawiali--ciekawe kiedy by stracili cierpliwość????bo ja gdy widze klienta z francuskim G*WNEM TO TRACĘ HUMOR:-((((((((
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 108

Sam jesteś gówno i pewnie taki sam z ciebie mechanik.
popieram tę opinię 83 nie zgadzam się z tą opinią 1

Samochód nie dla kowali

Jakoś ja posiadam te tzw francuskie gówna od 20 lat i jakoś nie były takimi gównami w porównaniu z niemieckimi przereklamowanymi autkami, gdzie sąsiedzi by wyjechać gdzieś dalej spędzali kupe czasu na poprawkach i naprawach swych deutsche aut!!! Nowe technologie jakie stosują francuzi są na kilka lat, a dlaczego bo autem bezpiecznie i beztresowo powinno się jeżdzić do 5 lat a potem na części, anie naprawiać u kowali 30 letnie złomy!!! Tak powinno wyglądać nasze użytkowanie poj. no i atoryzowane serwisy a nie te tzw. serwisy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Skonczyly sie czasy panie Jacku, ze za wymiane byle gowna bralo sie krocie.
popieram tę opinię 42 nie zgadzam się z tą opinią 1

Espace jako AWANGARDA przez duze A !!!