Widok

Renault Espace IV

Nowy Espace, to najwyższy standard wśród vanów. Jego wyważona bryła i przyjazne wnętrze wprost zapraszają do podróży. Rasowy charakter ujawnia się w pełni na drodze, oferując podróżnym przyjemność bezstresowej jazdy. Espace wprowadza kolejne innowacje, aby uprzyjemnić użytkownikom podróżowanie. Wyróżnia się nowoczesną harmonijnością. Zastosowane w nim technologie skutecznie wspomagają kierowcę ...
więcej
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

kolejne francuskie g*wno!!!!!

jestem mechanikiem od wielu lat i stwierdzam ze każde francuskie auto to WIELKIE G*WNO...może właściciele sie ciesza z tych aut ale gwarantuje ze gdyby sami mieli je naprawiać by sie załamali...chciałbym aby z****ni inzynierowie co wymyślaja te auta sami je naprawiali--ciekawe kiedy by stracili cierpliwość????bo ja gdy widze klienta z francuskim G*WNEM TO TRACĘ HUMOR:-((((((((
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 108

Samochód nie dla kowali

Jakoś ja posiadam te tzw francuskie gówna od 20 lat i jakoś nie były takimi gównami w porównaniu z niemieckimi przereklamowanymi autkami, gdzie sąsiedzi by wyjechać gdzieś dalej spędzali kupe czasu na poprawkach i naprawach swych deutsche aut!!! Nowe technologie jakie stosują francuzi są na kilka lat, a dlaczego bo autem bezpiecznie i beztresowo powinno się jeżdzić do 5 lat a potem na części, anie naprawiać u kowali 30 letnie złomy!!! Tak powinno wyglądać nasze użytkowanie poj. no i atoryzowane serwisy a nie te tzw. serwisy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zapewne pan mechanik z Bożej łaski jest pasjonata volksgównowagena itp.. szkopski autek. Pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

do mechanika

Ten mechanik co tak pisze o Renault jest typowym
polskim mechanikiem co niema narzędzi do naprawy.
Miałem kiedys alfę 166 i 156 wszyscy krytykowali
aż wkońcu trafiłem do gościa który zainwestował
w warsztat m kupił komputer porzadny, przyżądy do