sportowa, twarda - moja awaryjna
Dotyczy Laguny z końca 2010, benzynowy 2.0 140KM, Grandtour.
- bardzo dobrze prowadzi się, precyzyjnie. Zestrojenie zawieszenia - sportowe
- komfort zawieszenia przez to jest niski....
rozwiń
Dotyczy Laguny z końca 2010, benzynowy 2.0 140KM, Grandtour.
- bardzo dobrze prowadzi się, precyzyjnie. Zestrojenie zawieszenia - sportowe
- komfort zawieszenia przez to jest niski. Laguna jest twardsza niż Passat, mniej wygodna niż Golf. Na drogach austriackich i niemieckich wydaje się komfortowa, ale w Polsce na trasach krótkich i miejskich może powodować złe samopoczucie pasażerów.
- silnik elastyczny i dynamiczny
- bardzo krótko zestopniowana skrzynia biegów. Bieg 6 ma przełożenie jak bieg 4. W praktyce można zmieniać biegi "co drugi" - czyli z 3 na 5, bądź z 2 na 4, potem 6.
- mój egzemplarz 7 razy zwożony był lawetą do serwisu - nie zapalał , bądź gasł po zapaleniu. Wydaje się, że za siódmym razem serwis uporał się problemem ( na zasadzie prób i błędów )
- jedna drobna usterka zaraz po zakupie - klimatyzacja grzała zamiast chłodzić ( awaria czujnika temperatury )
- oprócz kierownicy ( obszyta skórą na gwarancji ), materiały we wnętrzu wydają się wytrzymałe i dość dobrze spasowane ( obecnie 75 tys. km ).
- zużycie paliwa - z początkowych 10.5 spadło do 9-9.5 w cyklu mieszanym.
zobacz wątek