Widok
Rewelacja
Polecam wszystkim, przede wszystkim parom, ktore chcą miło i ciekawie spędzić czas! ładne pokoje, smaczne jedzenie( duże porcje), basen, jakuzzi- super! minusem, lecz malutkim jest krótko otwarta restauracja(21.00). dla mnie hotel na 6!
Moja ocena
Firma Trzy Stawy
kategoria: Hotele
obsługa: 5
wygląd i czystość: 6
dodatkowe usługi: 6
lokalizacja: 5
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 5
5.3
* maksymalna ocena 6
hmmm :(
No cóż czytając te pozytywne opisy zastanawiam się czy byłam w tym samym miejscu. Chciałabym zacząć od tego iż przyjeżdżając w to miejsce miałam ochotę na skorzystanie ze SPA. Jadąc z Warszawy do Pruszcza Gdańskiego na pokaz zatrzymałyśmy się w tym hotelu na jedną noc rezerwując pokój około 3 tygodni wcześniej. Rezerwując nocleg poprosiłam o ile to nie sprawi jakiegoś problemu abym nie dostała niebieskiego pokoju gdyż bardzo nie lubię tego koloru żle mi się kojarzy zresztą nieważne dlaczego w każdym razie poprosiłam aby takiego pokoju nie dostać. W momencie jeżeli byłby z tym problem rozumiem że powinnam otrzymać odpowiedź, że niestety np. pokoje są pozajmowane albo jest Pani tylko jedną noc więc ciężko będzie nam zrobić taką roszadę i takie tam bla bla bla. Ja otrzymałam odpowiedź, że nie ma problemu nie dostanę niebieskiego pokoju. Kiedy przyjechałyśmy na miejsce Pani w recepcji nie była niczym innym zainteresowana tylko moimi paznokciami komentując łał takie widziałam na niemieckiej telewizji. Konkretnie takie paznokcie nosi się już też i u nas od przynajmniej 3lat Ha ha ha konkretnie szpice. Pani zachwycając się w dalszym ciągu nawet zapomniała poinformować nas w którą stronę i gdzie mamy się udać do pokoju. No cóż jakie było moje zdziwienie, że korytarz, którym szłyśmy w ciągu dnia jest nieoświetlony a dodam że nie ma akurat okien na tym korytarzu. W każdym razie znalazłyśmy swój pokój i........ wchodzimy a tam..... wszystko na niebiesko hmmm pomyślałam, że mi się przewidziało ale na nieszczęście nie. Stwierdziłam, że nie będę się denerwować w końcu jestem tu aby się zrelaksować. Dodam, że hotel nie posiada w pokojach mydła, szamponu, pałeczek do uszu, wacików, szlafroków, kapci jednorazowych oraz co zgrozo nawet suszarki do włosów no cóż taki hotel Spa. Pierwszy raz w takim byłam. Będąc już niedaleko morża stwierdziłyśmy, że grzechem by było nie pojechać na plażę nawet w październiku. Wychodząc z hotelu poinformowałyśmy, że chciałybyśmy skorzystać ze strefy spa Pani wręczyła nam cennik zresztą bardzo ubogi. Zapytałyśmy się o klapki ponieważ nie miałyśmy ze sobą gdyż nie wiedziałyśmy, że takowych nie będzie. Otrzymałyśmy odpowiedź: ojoj na co my powiedziałyśmy czy nie mają takich klapek np. takich jak do pedikiuru otrzymałyśmy odpowiedź, że kiedyś były ale teraz nie mają takich, my na to czy w takim razie mamy iść do spa na bosaka? otrzymałyśmy odpowiedź, że tak. o zgrozo po prostu mowę nam odjęło, że mam po całym hotelu i spa chodzić na bosaka. w rezultacie wieczorem jak byłyśmy już na masażu i zabiegu okazało się, że jednak klapki do pedikiuru są a Pani w recepcji może o tym nie wiedzieć ponieważ kosmetyczki robią zamówienie. skomentuję to w taki sposób: RECEPCJONISTKA MUSI WIEDZIEĆ WSZYSTKO a kapcie powinny czekać na gości w pokoju. Hmmm gafa za gafą ręce mi opadły i cała reszta. Dodam jeszcze w skrócie pomieszczenia spa są lodowate nie mogłam się skupić na masażu koleżanka po wyjściu z kapsuły szczękała zębami nie mówiąc już o pokoju gdzie panuje taka sama temperatura ZIMNO. Pani która robi masaże niestety nie była dostępna co podobno jest normalne ponieważ trzeba sobie najpierw zamawiać taką Panią szkoda, że nikt nie poinformował nas o tym w momencie rezerwacji. Pani kosmetyczna zrobiła mi masaż który poprosiłam tzn. relaksujący a otrzymałam połączenie chyba paru masaży bo nawet znalazło się mocne oklepywanie jak w antycellulitowym na które kiedyś chodziłam no cóż relax w sam raz ha ha ha. Wydaje mi się, że strefa spa słynie z relaksu i ciepła i miłej atmosfery tutaj zabrakło każdej z tych rzeczy. APEL zróbcie z tym coś ponieważ nie wiem czy ktoś w tym hotelu ma jakiekolwiek pojęcie na temat marketingu, promowania i zarządzania hotelem i spa. Na szczęście jest tam sauna więc z koleżanką się rozgrzałyśmy ja wolę parową no ale oczywiście na moje nieszczęście oczywiści była wyłączona no tak jak pech to już pech po całości. W basenie też woda bardzo zimna latem możliwe że panują tam sprzyjające warunki natomiast jesienią jak widać nie bardzo. Ciekawe jak jest zimą? Jedyna pozytywna rzecz to smaczne jedzenie i duże porcje jeśli chodzi o kolację. Ranne śniadanie hmmm brak różnorodności dla osoby która ma dietę nie bardzo jest co zjeść. szynka to tylko jakaś mielonka suchy żółty ser itd. dowiedziałam się, że śniadanie było już od 6 rano ponieważ ktoś tak rano wyjeżdżał ja jadłam o 9 może stad ten suchy żółty ser nie wiem nie jadłam go. Mało oświetlenia w restauracji chyba duża oszczędność, zawsze można zapalić świeczkę na stole zawsze to umila wieczorną strawę. Za oknem nie widać nic bardzo dziwne uczucie nie palą się tam żadne światłą polecam właścicielom kupić chociaż lampki solarne. Sama mam takie w ogrodzie, które oświetlają choć trochę otoczenie. Na koniec stwierdzam, że moim błędem było wybrać to miejsce trzeba było pojechać do zwykłego hotelu bez spa i podejrzewam, że z lepszymi warunkami. Pozdrawiam i proszę przemyśleć czy taki odpoczynek jest dla Państwa wymarzonym miejscem na relax. Chyba, że chcecie skorzystać z survivalu :) ps. dobrze, że koleżanka zabrała ze sobą szampon i mydło hi hi bo ja nie.
Chcielibyśmy się ustosunkować do powyższej opinii. Pani, która napisała tę opinię wykupiła nocleg bez usług SPA i nawet nie poinformowała nas, że chciałaby ewentualnie skorzystać z zabiegów. W rezerwacji nie było informacji o tym, że pokój nie może być niebieski, a z pewnością zostałaby zawarta przez recepcjonistkę, ponieważ jest to nietypowa prośba. Jeżeli nawet taka pomyłka się zdarzyła, to nie ma u nas żadnego problemu z zamianą pokoi i w tym momencie zostałoby to zrobione.
Nie potrafię odnieść się do komentarza odnośnie paznokci... Gościmy w swoim hotelu osoby z całej Europy( Dani, Szwecji, Niemiec, Anglii) i żadne takie drobnostki nie są dla nas zaskakujące, bądź interesujące.
W naszym gabinecie są robione paznokcie żelowe i akrylowe.
U góry na korytarzu jest światło, które zapala się prostym, zwykłym włącznikiem położonym w widocznym miejscu.
Chciałabym zaznaczyć, że standardowo w naszych pokojach są pod prysznicem dozowniki z szamponem do włosów i do ciała.
Ta Pani płaciła tylko za nocleg, nie za pakiet Spa, dlatego były w pokoju tylko standardowe akcesoria. Za pokój zapłaciła Pani 95zł/os/doba w czym zawarta jest opłata za parking, śniadanie i korzystanie z basenu i jacuzzi bez ograniczeń, niemożliwe jest zawarcie w tej cenie także szlafroka, klapek i innych akcesoriów.
Gdy Panie udały się nad morze otrzymały naszą ulotkę Spa. Jesteśmy nowo otwartym Spa( funkcjonujemy niecały rok) i ulotka nie zawiera jeszcze wszystkich zabiegów, pełna lista zabiegów jest na stronie internetowej oraz w naszym katalogu.Terminy w SPA umawiane są z wyprzedzeniem i zorganizowanie zabiegu w ostatniej chwili zazwyczaj jest bardzo ciężkie lub niemożliwe. Jednak udało nam się umówić zabiegi dla Pań. Wychodząc wydawały się zadowolone i nie wspomniały ani słowem, że było coś nie tak.
Jeżeli chodzi o klapki, to nie mamy jednorazowych klapek w standardzie w pokoju, a klapki do pedicure są, ale nie są dostosowane do tego, aby w nich chodzić po hotelu.
Odnosząc się do komentarza o temperaturze... Dla każdego inna temp. jest optymalna. W hotelu utrzymujemy nie mniej niż 22 C, na basenie, który graniczy z pokojami SPA 29-30 C.
Woda w basenie ma standardowo 29 C, a jacuzzi 35-36 C, wszystko sterowane jest elektronicznie.
Sauna i łaźnia parowa są włączane dla gości na żądanie, ponieważ nie są wliczone w cenę noclegu. Jeżeli dostalibyśmy informację o tym, że chce Pani z niej skorzystać, natychmiast zostałaby uruchomiona.
Nie mieliśmy nigdy skarg na śniadanie, jest ono zróżnicowane i świeże, dodatkowo jesteśmy otwarci na wszelkie potrzeby i często robimy coś dodatkowo na prośbę. Na bufecie podajemy( parówki, jajecznicę, ogórki i pomidory, 4 rodzaje wędliny, 3 rodzaje sera, serki topione, jogurty, dżem, pasztety, nutellę, miód, owoce( jabłka lub mandarynki) kawa, herbata, sok. Dodatkowo kelnerka ma obowiązek sprawdzenia czy
Jest nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Staramy się utrzymać jak najwyższy standard w niskich cenach.
Zapraszam do skorzystania z naszych usług i sprawdzenia naszych standardów. Jesteśmy zawiedzeni tym, iż niektóre osoby z powodu różnych pobudek, znajdują czas, aby oczerniać kogoś w ten sposób.
Mam nadzieję, że moja szczegółowa odpowiedź, określa wiarygodność tej powyższej. Mamy wielu stałych gości z Polski i zagranicy, mamy nadzieję nawiązać kontakt, też z osobami czytającymi tą opinię. Niestety często osoby zadowolone z usług nie piszą wylewnych opinii na portalach internetowych.
ZAPRASZAMY!!
Nie potrafię odnieść się do komentarza odnośnie paznokci... Gościmy w swoim hotelu osoby z całej Europy( Dani, Szwecji, Niemiec, Anglii) i żadne takie drobnostki nie są dla nas zaskakujące, bądź interesujące.
W naszym gabinecie są robione paznokcie żelowe i akrylowe.
U góry na korytarzu jest światło, które zapala się prostym, zwykłym włącznikiem położonym w widocznym miejscu.
Chciałabym zaznaczyć, że standardowo w naszych pokojach są pod prysznicem dozowniki z szamponem do włosów i do ciała.
Ta Pani płaciła tylko za nocleg, nie za pakiet Spa, dlatego były w pokoju tylko standardowe akcesoria. Za pokój zapłaciła Pani 95zł/os/doba w czym zawarta jest opłata za parking, śniadanie i korzystanie z basenu i jacuzzi bez ograniczeń, niemożliwe jest zawarcie w tej cenie także szlafroka, klapek i innych akcesoriów.
Gdy Panie udały się nad morze otrzymały naszą ulotkę Spa. Jesteśmy nowo otwartym Spa( funkcjonujemy niecały rok) i ulotka nie zawiera jeszcze wszystkich zabiegów, pełna lista zabiegów jest na stronie internetowej oraz w naszym katalogu.Terminy w SPA umawiane są z wyprzedzeniem i zorganizowanie zabiegu w ostatniej chwili zazwyczaj jest bardzo ciężkie lub niemożliwe. Jednak udało nam się umówić zabiegi dla Pań. Wychodząc wydawały się zadowolone i nie wspomniały ani słowem, że było coś nie tak.
Jeżeli chodzi o klapki, to nie mamy jednorazowych klapek w standardzie w pokoju, a klapki do pedicure są, ale nie są dostosowane do tego, aby w nich chodzić po hotelu.
Odnosząc się do komentarza o temperaturze... Dla każdego inna temp. jest optymalna. W hotelu utrzymujemy nie mniej niż 22 C, na basenie, który graniczy z pokojami SPA 29-30 C.
Woda w basenie ma standardowo 29 C, a jacuzzi 35-36 C, wszystko sterowane jest elektronicznie.
Sauna i łaźnia parowa są włączane dla gości na żądanie, ponieważ nie są wliczone w cenę noclegu. Jeżeli dostalibyśmy informację o tym, że chce Pani z niej skorzystać, natychmiast zostałaby uruchomiona.
Nie mieliśmy nigdy skarg na śniadanie, jest ono zróżnicowane i świeże, dodatkowo jesteśmy otwarci na wszelkie potrzeby i często robimy coś dodatkowo na prośbę. Na bufecie podajemy( parówki, jajecznicę, ogórki i pomidory, 4 rodzaje wędliny, 3 rodzaje sera, serki topione, jogurty, dżem, pasztety, nutellę, miód, owoce( jabłka lub mandarynki) kawa, herbata, sok. Dodatkowo kelnerka ma obowiązek sprawdzenia czy
Jest nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Staramy się utrzymać jak najwyższy standard w niskich cenach.
Zapraszam do skorzystania z naszych usług i sprawdzenia naszych standardów. Jesteśmy zawiedzeni tym, iż niektóre osoby z powodu różnych pobudek, znajdują czas, aby oczerniać kogoś w ten sposób.
Mam nadzieję, że moja szczegółowa odpowiedź, określa wiarygodność tej powyższej. Mamy wielu stałych gości z Polski i zagranicy, mamy nadzieję nawiązać kontakt, też z osobami czytającymi tą opinię. Niestety często osoby zadowolone z usług nie piszą wylewnych opinii na portalach internetowych.
ZAPRASZAMY!!