Widok
Rowerzyści i przepisy
Zrobiło się ciepło, pojawiło się trochę więcej rowerzystów na ulicach i jestem przerażony tym co widzę.
Słuchawki w uszach, wiatr we włosach a przepisy i znaki w du...e.
Kogo to obchodzi że ktoś poustawiał tablice o treści:
"Kierowco, wjeżdżasz w strefę skrzyżowań równorzędnych"
kto by czytał takie głupoty, zresztą jakby co to jest wyraźnie napisane: "kierowco" nie "rowerzysto".
Mam pierwszeństwo, wjeżdżam na skrzyżowanie a z lewej strony desperat kamikadze tnie przez skrzyżowanie jak przecinak, rób co chcesz, on ani myśli hamować, przecież jedzie szeroką prostą ulicą a tu mu jakiś samochód się pcha.
Sam jeżdżę na rowerze od wielu lat i wiem że kierowcy mają swoje za uszami ale jeśli już poruszacie się po ulicach zachowajcie jakieś minimum rozsądku i przepisów.
Kiedyś codziennie spotykałem o świcie rowerzystę pędzącego w dół Powstańców Warszawskich, w ciemnym ubraniu, bez żadnego światła, był przypadek że zobaczyłem go w ostatniej chwili.
Później pretensje że kierowca potrącił, ruszcie wyobraźnią że Was najzwyczajniej nie widać na tyle daleko aby uniknąć kolizji.
Słuchawki w uszach, wiatr we włosach a przepisy i znaki w du...e.
Kogo to obchodzi że ktoś poustawiał tablice o treści:
"Kierowco, wjeżdżasz w strefę skrzyżowań równorzędnych"
kto by czytał takie głupoty, zresztą jakby co to jest wyraźnie napisane: "kierowco" nie "rowerzysto".
Mam pierwszeństwo, wjeżdżam na skrzyżowanie a z lewej strony desperat kamikadze tnie przez skrzyżowanie jak przecinak, rób co chcesz, on ani myśli hamować, przecież jedzie szeroką prostą ulicą a tu mu jakiś samochód się pcha.
Sam jeżdżę na rowerze od wielu lat i wiem że kierowcy mają swoje za uszami ale jeśli już poruszacie się po ulicach zachowajcie jakieś minimum rozsądku i przepisów.
Kiedyś codziennie spotykałem o świcie rowerzystę pędzącego w dół Powstańców Warszawskich, w ciemnym ubraniu, bez żadnego światła, był przypadek że zobaczyłem go w ostatniej chwili.