Widok
Rozczarowanie stałego klienta
Jestem klientem Hito od prawie samego początku. Mieli może różne momenty, chociaż jak dotąd przeważały te "pyszne". Niestety wczoraj, po długiej przerwie, wielkie rozczarowanie. Zamówiłam zestaw grillowany z odbiorem osobistym który niestety do dobrych nie należał. Można nie czepiać się o twardawy ryż lub to że w kilku futomakach było "zbyt dojrzałe" awokado. Niestety podawanie zeschniętej i twardej ryby jaką dostałam na nigiri jest nie do wybaczenia. Sushi nie należy do tanich dań i podawanie starego jedzenia jest po prostu nie fair wobec klienta. Wielki zawód.
wypowiedź zmoderowana ( 2017-10-18 18:08:27)
Moja ocena
Hito Sushi
kategoria: Sushi
obsługa: 6
menu: 6
jakość potraw: 2
klimat i wystrój: -
przystępność cen: 5
ocena ogólna: -
4.8
* maksymalna ocena 6