Absolutny brak kontroli w wynajmowanych lokalach ( po wyprowadzce lokal brudny, zniszczony, zdewastowany), brak dobrego kontaktu z Najemcami - zgłoszone naprawy po wykonaniu nie są kontrolowane a naprawy wykonane są częściowo nieprofesjonalnie lub niedokończoneale w pełni opłacone przez Właściciela. Bardzo irytująca, zła komunikacja z firmą przez bok= biuro obsługi klienta, dodzwonić się do działu rozliczeń graniczy z cudem, jeden dział nie wie-co robi drugi.
Może Mzuri jest liderem zarządzania w Polsce ca. 6000 lokali. Proponuję Prezesowi Sławomirowi M. zatrudnić więcej pracowników, podnieść poziom komunikacji, zająć się na poważnie kontrolą lokali i zadbać o profesjonalną obsługę Najemców i Wynajmujących.
Nie jest ważna ilość zarządzanych lokali, tylko jakość oferowanych usług - a ta jest obecnie bardzo mierna i nie mająca NIC z pojęciem lidera