Dzień Dobry,
mam odbyć rozmowę kwalifikacyjną do urzędu skarbowego i podobno są pytania otwarte typu:
1. Do urzędu dzwoni zdenerwowany klient, którego sprawa nie została w terminie przez zaniechanie ze strony urzędu i termin załatwienia tej sprawy już minął. Co należy zrobić w tej sytuacji?
2. Do urzędu przychodzi pracownik biura rachunkowego, który w imieniu klienta chce złożyć korektę i chce się dowiedzieć o ulgach termomodernizyjnych oraz wysokości podatku należnego. Co należy zrobić?
3. Naczelnik Urzędu przychodzi do ciebie z zaleceniem Zrobienie sprawozdania, dotyczącej sprawy, którą zajmował się twój kolega, a który jest na długotrwałym zwolnieniu. Ty wcześniej nie interesowałaś się tą sprawą, i nie wiesz nic na jej temat. Co należy zrobić?

Proszę o sugerowane, poprawne odpowiedzi.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.