Widok

STANOWCZO ODRADZAM

Nie polecam tej firmy, gdyż po pierwsze - informacja na stronie www wprowadza w błąd. Podaje się tam w ofercie cenę brutto, ale ukryta jest informacja, że dotyczy to podatku 7% tzn. z usługą wstawienia. Ja potrzebowałam same drzwi i ich cena okazała się o 1/3 wyższa. Poza tym wymiana wystawionego rachunku stanowiła duży problem dla właściciela. Po początkowej odmowie z jego strony, trwało to dobrych kilka dni. Ostatnia rzecz, która bardzo mnie bulwersuje to zachowanie właściciela, gdy okazało się, że załączona do drzwi wkładka z zamkiem nie zawiera kluczy. Najpierw ciągle był nieosiągalny, a pracownica wciąż podawała nowe terminy jego powrotu. Potem próbował wmówić mi, że to nie jego wina tylko męża, który wkładkę odbierał i musiał klucze zgubić, co było nonsensem. Rozmowa skończyła się kłótnią i zakończeniem kontaktów z tym panem. A tak na marginesie - nowa wkładka kosztowała 30zł. Tyle zaoszczędził właściciel. Czy się opłacało??? Może inni mają lepsze doświadczenia z tą firmą, ale widząc pozostałe opinie radzę poszukać innej.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 2
 
przystępność cen: 1
 
czas realizacji: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

NIEUCZCIWA I NIEUZASADNIONA OPINIA!!!
Firma „La Puerta” uważa że w/w opinia jest klamstwem :
1.Nie wprowadzamy klientów w błąd: na naszej stronie w cenniku jest wyrażna informacja – CENA DETALICZNA W STAWCE 7% !!! Jak ktoś chce na firme lub drzwi bez montażu to informujemy z góry o VAT 22%. I klient „iz” o tym wiedział !
2.Fakturę wymieniliśmy bez problemu. A klient zrobił awanturę,że nie było to natychmiast tylko po kilku dniach (taki charakter...). Nie było mnie akurat 2 dni w Gdańsku-po powrocie niezwłocznie wystawiłem nowa fakture.
3.Co do braku kluczy. Klient odebrał kompletne drzwi , sprawdził wszystko , zapłacil , odebrał fakture. A po kilku dniach dzwoni,że brakuje kluczy od wkladki pomocniczej. Trudno żebyśmy odpowiadali za to co się stało z drzwiami poza siedzibą naszej firmy skoro klient kupił drzwi bez montażu bo chciał „stówkę” zaoszczędzić. Montaż mieli mu zrobić jacyś budowlańcy a nie AUTORYZOWANI MONTERZY GERDY Z NASZEJ FIRMY.......
4.Z Panem Z. nie było żadnej kłotni , jeśli nie liczyć jego aroganckiego krzyku do słuchawki telefonu że chce mieć natychmiast nową fakture.
5. Na tym kontakt z panemZ. Się skończył . Po 3 miesiącach jego żona „iz” „przypomniała” sobie że trzeba „La Puercie” zaszkodzic.
6. DO KLIENTÓW NIECH NALEŻY OCENA KTO TU MÓWI PRAWDĘ.
Myślę ,że nie bez znaczenia jest to co myśli o jakości naszych usług przeważająca większość naszych zadowolonych klientów.
Sylwester Kozik „La Puerta”/właściciel
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6
Widać, że właściciel tej firmy ma więcej podobnych sytuacji, bo zupełnie pogubił się w faktach. Wkładka do drzwi (po ich rozpakowaniu) po prostu nie pasowała i trzeba było ją wymienić. Dopiero przy tej nowej wkładce nie było kluczy, czego właściciel nie chciał uznać, bo mąż nie sprawdził tego w siedzibie firmy. Poza tym mąż nie krzyczał arogancko do słuchawki, bo w ogóle tam nie dzwonił, tylko od razu pojechał wymienić fakturę. Natomiast rozmowa z kłótnią dotyczyła mojej osoby, ale zapewniam, że jestem dobrze wychowana i to nie ja byłam arogancka. To, że swoją opinię umieściłam dopiero po pewnym czasie nie wynikało z zapomnienia, ale z niewiedzy, że można to zrobić na portalu Trójmiasto. Ot, po prostu.
Ciekawe, że po złej ocenie tej firmy, zawsze pojawia się dobra...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Miałem "przyjemność" zamówić drzwi u pana Kozika. W skrócie - wszystko jest fajnie i miło dopóki zamówiłem towar i wpłacałem zaliczkę, itp. Następnie same problemy, niekulturalna obsługa zarówno ze strony właściciela jak i pani pracującej w sklepie. Nieprzyjemności, awantury. O co klient poprosi to problem. Swoją drogą zawsze po złej ocenie firmy pojawiają się dwie dobre tak jak zauważył mój przedmówca. Interweniowałem w tej sprawie do portalu Trójmiasto i zawsze opinie samochwalnie dodane przez tą firmę były usuwane ale nie chce mi się już tym zajmować. Pan Kozik nie powinien zajmować się żadnymi usługami a na pewno nie budowlanymi, bo tutaj ważna jest solidność i dobry poziom obsługi klienta.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
I ja również miałem raczej nieprzyjemność kontaktu z tą firmą. Wstawione drzwi łamane czy przesuwne wołają o pomstę do nieba. Na mój komentarz do pana instalatora dlaczego sa takie krzywe opowiedział - takie one poprostu są... Nieźle, prawda?
A na drzwi czekałem 2 miesiące, pomimo, że miało to być do 30 dni kalendarzowych. Oczywiście później się okazało, że rachunek wyższy, bo pani w sklepie "zapomniała" dopisać czegoś w zamówieniu...
Jeśli państwo chcą mieć bubel w domu - śmiało do La Puery...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też nie polecam tej firmy. Wszystko ładnie do momentu zapłaty, ok. 2 tygodnie po zamontowaniu drzwi zauważyłem usterkę, która wynikła z montażu, zgłosiłam to do firmy i mimo, że minęło ponad pół roku nikt nie pofatygował się żeby przyjechać i to obejrzeć, poza tym uszczelka w drzwiach też jest luźna, ale nie będę tego zgłaszać, bo i tak nikt się tym nie przejmie. Przy wymianie drzwi wewnętrznych poszukam innej firmy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry