Widok
STANOWCZO ODRADZAM
Nie polecam tej firmy, gdyż po pierwsze - informacja na stronie www wprowadza w błąd. Podaje się tam w ofercie cenę brutto, ale ukryta jest informacja, że dotyczy to podatku 7% tzn. z usługą wstawienia. Ja potrzebowałam same drzwi i ich cena okazała się o 1/3 wyższa. Poza tym wymiana wystawionego rachunku stanowiła duży problem dla właściciela. Po początkowej odmowie z jego strony, trwało to dobrych kilka dni. Ostatnia rzecz, która bardzo mnie bulwersuje to zachowanie właściciela, gdy okazało się, że załączona do drzwi wkładka z zamkiem nie zawiera kluczy. Najpierw ciągle był nieosiągalny, a pracownica wciąż podawała nowe terminy jego powrotu. Potem próbował wmówić mi, że to nie jego wina tylko męża, który wkładkę odbierał i musiał klucze zgubić, co było nonsensem. Rozmowa skończyła się kłótnią i zakończeniem kontaktów z tym panem. A tak na marginesie - nowa wkładka kosztowała 30zł. Tyle zaoszczędził właściciel. Czy się opłacało??? Może inni mają lepsze doświadczenia z tą firmą, ale widząc pozostałe opinie radzę poszukać innej.
Moja ocena
LA PUERTA
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 1
asortyment: 2
przystępność cen: 1
czas realizacji: -
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
NIEUCZCIWA I NIEUZASADNIONA OPINIA!!!
Firma „La Puerta” uważa że w/w opinia jest klamstwem :
1.Nie wprowadzamy klientów w błąd: na naszej stronie w cenniku jest wyrażna informacja – CENA DETALICZNA W STAWCE 7% !!! Jak ktoś chce na firme lub drzwi bez montażu to informujemy z góry o VAT 22%. I klient „iz” o tym wiedział !
2.Fakturę wymieniliśmy bez problemu. A klient zrobił awanturę,że nie było to natychmiast tylko po kilku dniach (taki charakter...). Nie było mnie akurat 2 dni w Gdańsku-po powrocie niezwłocznie wystawiłem nowa fakture.
3.Co do braku kluczy. Klient odebrał kompletne drzwi , sprawdził wszystko , zapłacil , odebrał fakture. A po kilku dniach dzwoni,że brakuje kluczy od wkladki pomocniczej. Trudno żebyśmy odpowiadali za to co się stało z drzwiami poza siedzibą naszej firmy skoro klient kupił drzwi bez montażu bo chciał „stówkę” zaoszczędzić. Montaż mieli mu zrobić jacyś budowlańcy a nie AUTORYZOWANI MONTERZY GERDY Z NASZEJ FIRMY.......
4.Z Panem Z. nie było żadnej kłotni , jeśli nie liczyć jego aroganckiego krzyku do słuchawki telefonu że chce mieć natychmiast nową fakture.
5. Na tym kontakt z panemZ. Się skończył . Po 3 miesiącach jego żona „iz” „przypomniała” sobie że trzeba „La Puercie” zaszkodzic.
6. DO KLIENTÓW NIECH NALEŻY OCENA KTO TU MÓWI PRAWDĘ.
Myślę ,że nie bez znaczenia jest to co myśli o jakości naszych usług przeważająca większość naszych zadowolonych klientów.
Sylwester Kozik „La Puerta”/właściciel
Firma „La Puerta” uważa że w/w opinia jest klamstwem :
1.Nie wprowadzamy klientów w błąd: na naszej stronie w cenniku jest wyrażna informacja – CENA DETALICZNA W STAWCE 7% !!! Jak ktoś chce na firme lub drzwi bez montażu to informujemy z góry o VAT 22%. I klient „iz” o tym wiedział !
2.Fakturę wymieniliśmy bez problemu. A klient zrobił awanturę,że nie było to natychmiast tylko po kilku dniach (taki charakter...). Nie było mnie akurat 2 dni w Gdańsku-po powrocie niezwłocznie wystawiłem nowa fakture.
3.Co do braku kluczy. Klient odebrał kompletne drzwi , sprawdził wszystko , zapłacil , odebrał fakture. A po kilku dniach dzwoni,że brakuje kluczy od wkladki pomocniczej. Trudno żebyśmy odpowiadali za to co się stało z drzwiami poza siedzibą naszej firmy skoro klient kupił drzwi bez montażu bo chciał „stówkę” zaoszczędzić. Montaż mieli mu zrobić jacyś budowlańcy a nie AUTORYZOWANI MONTERZY GERDY Z NASZEJ FIRMY.......
4.Z Panem Z. nie było żadnej kłotni , jeśli nie liczyć jego aroganckiego krzyku do słuchawki telefonu że chce mieć natychmiast nową fakture.
5. Na tym kontakt z panemZ. Się skończył . Po 3 miesiącach jego żona „iz” „przypomniała” sobie że trzeba „La Puercie” zaszkodzic.
6. DO KLIENTÓW NIECH NALEŻY OCENA KTO TU MÓWI PRAWDĘ.
Myślę ,że nie bez znaczenia jest to co myśli o jakości naszych usług przeważająca większość naszych zadowolonych klientów.
Sylwester Kozik „La Puerta”/właściciel
Widać, że właściciel tej firmy ma więcej podobnych sytuacji, bo zupełnie pogubił się w faktach. Wkładka do drzwi (po ich rozpakowaniu) po prostu nie pasowała i trzeba było ją wymienić. Dopiero przy tej nowej wkładce nie było kluczy, czego właściciel nie chciał uznać, bo mąż nie sprawdził tego w siedzibie firmy. Poza tym mąż nie krzyczał arogancko do słuchawki, bo w ogóle tam nie dzwonił, tylko od razu pojechał wymienić fakturę. Natomiast rozmowa z kłótnią dotyczyła mojej osoby, ale zapewniam, że jestem dobrze wychowana i to nie ja byłam arogancka. To, że swoją opinię umieściłam dopiero po pewnym czasie nie wynikało z zapomnienia, ale z niewiedzy, że można to zrobić na portalu Trójmiasto. Ot, po prostu.
Ciekawe, że po złej ocenie tej firmy, zawsze pojawia się dobra...
Ciekawe, że po złej ocenie tej firmy, zawsze pojawia się dobra...
Miałem "przyjemność" zamówić drzwi u pana Kozika. W skrócie - wszystko jest fajnie i miło dopóki zamówiłem towar i wpłacałem zaliczkę, itp. Następnie same problemy, niekulturalna obsługa zarówno ze strony właściciela jak i pani pracującej w sklepie. Nieprzyjemności, awantury. O co klient poprosi to problem. Swoją drogą zawsze po złej ocenie firmy pojawiają się dwie dobre tak jak zauważył mój przedmówca. Interweniowałem w tej sprawie do portalu Trójmiasto i zawsze opinie samochwalnie dodane przez tą firmę były usuwane ale nie chce mi się już tym zajmować. Pan Kozik nie powinien zajmować się żadnymi usługami a na pewno nie budowlanymi, bo tutaj ważna jest solidność i dobry poziom obsługi klienta.
I ja również miałem raczej nieprzyjemność kontaktu z tą firmą. Wstawione drzwi łamane czy przesuwne wołają o pomstę do nieba. Na mój komentarz do pana instalatora dlaczego sa takie krzywe opowiedział - takie one poprostu są... Nieźle, prawda?
A na drzwi czekałem 2 miesiące, pomimo, że miało to być do 30 dni kalendarzowych. Oczywiście później się okazało, że rachunek wyższy, bo pani w sklepie "zapomniała" dopisać czegoś w zamówieniu...
Jeśli państwo chcą mieć bubel w domu - śmiało do La Puery...
A na drzwi czekałem 2 miesiące, pomimo, że miało to być do 30 dni kalendarzowych. Oczywiście później się okazało, że rachunek wyższy, bo pani w sklepie "zapomniała" dopisać czegoś w zamówieniu...
Jeśli państwo chcą mieć bubel w domu - śmiało do La Puery...
Ja też nie polecam tej firmy. Wszystko ładnie do momentu zapłaty, ok. 2 tygodnie po zamontowaniu drzwi zauważyłem usterkę, która wynikła z montażu, zgłosiłam to do firmy i mimo, że minęło ponad pół roku nikt nie pofatygował się żeby przyjechać i to obejrzeć, poza tym uszczelka w drzwiach też jest luźna, ale nie będę tego zgłaszać, bo i tak nikt się tym nie przejmie. Przy wymianie drzwi wewnętrznych poszukam innej firmy.