Odpowiadasz na:

Re: STOKKE XPLORY - POMOC DLA FANEK I NIEZDECYDOWANYCH :)))

Najlepiej gdybyś zrobiła zdjęcia uszkodzonego elementu, opisała w czym jest problem. Dołączyła skan dokumentu potwierdzającego że wózek jest na gwarancji. I wszystko to przesłała drogą... rozwiń

Najlepiej gdybyś zrobiła zdjęcia uszkodzonego elementu, opisała w czym jest problem. Dołączyła skan dokumentu potwierdzającego że wózek jest na gwarancji. I wszystko to przesłała drogą elektroniczną do serwisu Stokke. Adres znajduje się na stronie producenta. Ja tak reklamowałam stelaż otrzymałam zupełnie nowy, wskazałam tylko sklep w którym to chcę go odebrać. Reklamacja trwała ok 1,5 miesiąca. Ale myślę, że z kółkiem będzie prościej po prostu przyślą Ci nowy komplet kół do domu. Powiem jedno, że reklamacje załatwiane przez Stokke są bezproblemowe.

Co do ridera to trzeba po prostu troszkę dalej iść za wózkiem aby zmieściło się przed nami starsze dziecko :) Oczywiście stelaż musi mieć punkty zaczepienia do ridera. Punkty te są standardowo mocowane od 11.2009 roku.

zobacz wątek
14 lat temu
Agusia:)

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry