Widok
STREAM FAKTY I MITY
Czytając te forum, nigdy bym pewnie nie podpisał umowy ze Stream... jednak kiedyś byłem użytkownikiem Satry z której byłem bardzo zadowolony i zacząłem od sprawdzenia faktów u znajomych, którzy korzystali lub korzystają z usług tej firmy. Wnioski?
- poprzedni użytkownicy Satry są dalej zadowoleni, głownie dlatego że Satra stosunkowo niedawno kładła swoją sieć, która jest jeszcze nie zniszczona i mało awaryjna
- użytkownicy Homenetu bardzo narzekają, bo na innych rozwiązaniach technologicznych działała ta spółka i potrzeba czasu aby się przystosować
- byli użytkownicy LAN-u potrzebują dużo czasu aby przyzwyczaić się do kablowego modemu..., który lubi się zawiesić od czasu do czasu
Teraz potrzeba zmiany operatora. W swojej historii korzystałem już z kilku wiodących i mniejszych operatorów, kilka opinii:
1. Vectra: dobra TV, sprawne dekodery, kiepski internet, średnio wysokie ceny, marne BOK. Korzystałem ponad rok, nie polecam.
2. Satra: ubogo ale sprawnie, net bez zarzutu, tv trochę ograniczone i srednia jakość odbioru, obecnie stream.
3. ProInternet: jak nazwa wskazuje, rewelacyjny internet symetryczne łącze LAN 2/2, 4/4, 8/8 Mbit/s wpięte w światłowód NASK-u w bardzo korzystnej cenie, przeciętna tvk. Korzystam od ponad 2 lat na niedżwiedniku - Polecam
4. UPC: marketingowy lider... mnóstwo obietnic, słabe wykonanie, byłem zmuszony przez 4 lata korzystać z ich usług, bo wspólnota nie potrafiła się z nikim innym dogadać. Ale do rzeczy: spoko TVK, dekodery sprawne (miałem Philipsa HD z nagrywarką), telefon do bani, internet - smiechu warty... Miałem w pewnym momencie maksa (wtedy było to 25Mbit/s), średni transfer? Najlepsze są ich testy, które zazwyczaj pokazują 25mbit/s... tylko dlatego, że wykazywany jest transfer do/z serwerów UPC, bo o tym, że z serwerów jest już 2-3 Mbit-y nikt nie mówi. Zmieniłem na 5 Mbit/s i nie zauważyłem żadnej równicy... ;), nocą net też często nie działał, a 2-3 awarie w m-cu to standard był, BOK fatalny, spędziłem godziny słuchając muzyczki, faktury nie dochodziły, a e-faktury nie mogły dochodzić bo przez 2 lata nie potrafili zmienić danych kontaktowych... Telefon nie działał co chwilę, a min abonament z kolejnymi wirtualnymi minutami był wysoki. I i ta cena, powalająca na kolana i zwiększająca się co roku... i dająca kolejne wirtualne Mbity/s. Firma robiła z klientów frajerów.
W końcu nie wytrzymałem i wymogłem na wspólnocie zmiany, od 2 m-cy mam Stream... Pakiet Extended, HD z nagrywarką, podstawowy telefon i internet 10Mbit/s. Pierwsze wrażenia:
1. Internet śmiga rewelacyjnie, łącze 10/1 jest porównywalne z... 100 w UPC, testy robione osobiście (nie przez panów z serwisu) pokazują wręcz wyższe parametry niż są w umowie...
2. Telefon - rzadko korzystam, więc nie mam nic do powiedzenia.
3. TVK - liczba kanałów zadowalająca (99 wobec stu kilku UPC, z czego wielu i tak nie oglądamy ;)) Jakość ciut gorsza od UPC, ale może być to tylko moje wrażenie, bo w tym samym czasie zmieniłem TV z LCD na plazmę, ale na zwykłym kablu nie jest źle.
4. Dekoder ładny, podobny do tego Philipsa z UPC, niestety pilot jest mało funkcjonalny (być może kwestia przystosowania), ale największym problemem jest oprogramowanie... Dekoder często nie reaguje na kilka następujących po sobie wciśnięciach (np. zmiany programów) w pilocie. Nie wiem w czym jest problem czy soft się zawiesza jako całość, czy tylko obsługa pilotem nie działa... Pocieszam się że pierwsze dekoderu UPC wieszały się i psuły na potęgę (kolega 4 wymienić musiał), a do tego psuły - więc daję im chwilę na zmianę softu ;) Teraz najważniejsze, dekodery dają możliwość podłączenia pamięci masowej (przez USB) oraz NET-u (LAN) co znacznie zwiększa atrakcyjność dekodera. Klienci UPC czy Vectry mogą tylko o tym pomarzyć, bo choć dekodery tych firm mają wiele dodatkowych funkcji, to operatorzy je... blokują specjalnie.
5. Cena: dam tylko jedno porównanie: jako stały klient UPC otrzymałem od nich "super" ofertę MaxHD, 25 Mbit/s (których nie potrzebuję bo i tak nie działa) i 240 min telefon (z którego nie korzystam) za... 163 zł (wcześniej płaciłem 147...), w Stream za Pakiet Extended, HD z nagrywarką, podstawowy telefon i internet 10Mbit/s płacę... 114 zł. Umowa na 12 m-cy i do tego pierwszy m-c za 1 zł i pakiet C+ gratis.
Jak dla mnie drobne niedogodności jakie niesie spółka po przekształceniach są do zaakceptowania, jeśli cena jest o 50 zł niższa... JEśli się coś zmieni, dam znać.
- poprzedni użytkownicy Satry są dalej zadowoleni, głownie dlatego że Satra stosunkowo niedawno kładła swoją sieć, która jest jeszcze nie zniszczona i mało awaryjna
- użytkownicy Homenetu bardzo narzekają, bo na innych rozwiązaniach technologicznych działała ta spółka i potrzeba czasu aby się przystosować
- byli użytkownicy LAN-u potrzebują dużo czasu aby przyzwyczaić się do kablowego modemu..., który lubi się zawiesić od czasu do czasu
Teraz potrzeba zmiany operatora. W swojej historii korzystałem już z kilku wiodących i mniejszych operatorów, kilka opinii:
1. Vectra: dobra TV, sprawne dekodery, kiepski internet, średnio wysokie ceny, marne BOK. Korzystałem ponad rok, nie polecam.
2. Satra: ubogo ale sprawnie, net bez zarzutu, tv trochę ograniczone i srednia jakość odbioru, obecnie stream.
3. ProInternet: jak nazwa wskazuje, rewelacyjny internet symetryczne łącze LAN 2/2, 4/4, 8/8 Mbit/s wpięte w światłowód NASK-u w bardzo korzystnej cenie, przeciętna tvk. Korzystam od ponad 2 lat na niedżwiedniku - Polecam
4. UPC: marketingowy lider... mnóstwo obietnic, słabe wykonanie, byłem zmuszony przez 4 lata korzystać z ich usług, bo wspólnota nie potrafiła się z nikim innym dogadać. Ale do rzeczy: spoko TVK, dekodery sprawne (miałem Philipsa HD z nagrywarką), telefon do bani, internet - smiechu warty... Miałem w pewnym momencie maksa (wtedy było to 25Mbit/s), średni transfer? Najlepsze są ich testy, które zazwyczaj pokazują 25mbit/s... tylko dlatego, że wykazywany jest transfer do/z serwerów UPC, bo o tym, że z serwerów jest już 2-3 Mbit-y nikt nie mówi. Zmieniłem na 5 Mbit/s i nie zauważyłem żadnej równicy... ;), nocą net też często nie działał, a 2-3 awarie w m-cu to standard był, BOK fatalny, spędziłem godziny słuchając muzyczki, faktury nie dochodziły, a e-faktury nie mogły dochodzić bo przez 2 lata nie potrafili zmienić danych kontaktowych... Telefon nie działał co chwilę, a min abonament z kolejnymi wirtualnymi minutami był wysoki. I i ta cena, powalająca na kolana i zwiększająca się co roku... i dająca kolejne wirtualne Mbity/s. Firma robiła z klientów frajerów.
W końcu nie wytrzymałem i wymogłem na wspólnocie zmiany, od 2 m-cy mam Stream... Pakiet Extended, HD z nagrywarką, podstawowy telefon i internet 10Mbit/s. Pierwsze wrażenia:
1. Internet śmiga rewelacyjnie, łącze 10/1 jest porównywalne z... 100 w UPC, testy robione osobiście (nie przez panów z serwisu) pokazują wręcz wyższe parametry niż są w umowie...
2. Telefon - rzadko korzystam, więc nie mam nic do powiedzenia.
3. TVK - liczba kanałów zadowalająca (99 wobec stu kilku UPC, z czego wielu i tak nie oglądamy ;)) Jakość ciut gorsza od UPC, ale może być to tylko moje wrażenie, bo w tym samym czasie zmieniłem TV z LCD na plazmę, ale na zwykłym kablu nie jest źle.
4. Dekoder ładny, podobny do tego Philipsa z UPC, niestety pilot jest mało funkcjonalny (być może kwestia przystosowania), ale największym problemem jest oprogramowanie... Dekoder często nie reaguje na kilka następujących po sobie wciśnięciach (np. zmiany programów) w pilocie. Nie wiem w czym jest problem czy soft się zawiesza jako całość, czy tylko obsługa pilotem nie działa... Pocieszam się że pierwsze dekoderu UPC wieszały się i psuły na potęgę (kolega 4 wymienić musiał), a do tego psuły - więc daję im chwilę na zmianę softu ;) Teraz najważniejsze, dekodery dają możliwość podłączenia pamięci masowej (przez USB) oraz NET-u (LAN) co znacznie zwiększa atrakcyjność dekodera. Klienci UPC czy Vectry mogą tylko o tym pomarzyć, bo choć dekodery tych firm mają wiele dodatkowych funkcji, to operatorzy je... blokują specjalnie.
5. Cena: dam tylko jedno porównanie: jako stały klient UPC otrzymałem od nich "super" ofertę MaxHD, 25 Mbit/s (których nie potrzebuję bo i tak nie działa) i 240 min telefon (z którego nie korzystam) za... 163 zł (wcześniej płaciłem 147...), w Stream za Pakiet Extended, HD z nagrywarką, podstawowy telefon i internet 10Mbit/s płacę... 114 zł. Umowa na 12 m-cy i do tego pierwszy m-c za 1 zł i pakiet C+ gratis.
Jak dla mnie drobne niedogodności jakie niesie spółka po przekształceniach są do zaakceptowania, jeśli cena jest o 50 zł niższa... JEśli się coś zmieni, dam znać.
No dobrze, ale gdzie te FAKTY na temat Stream?
Nic o sposobie i formie przejęcie Homenetu i Satry, nic o żenująco niskim poziomie obsługi klienta, o niekompetencji i nieudolności pracowników, o braku możliwości załatwienia i wyjaśnienia czegokolwiek bez tracenia czasu, pieniędzy i nerwów, nic o szybkości i "skuteczności" usuwania awarii, nic o bałaganie w dokumentach i fakturach, itd, itp. O wszystkim można poczytać o tym m. in. na tym forum. Ale to nic. Pewnie to wszystko brednie niedouczonych laików i sfrustrowanych krzykaczy. Nie to co Ty. Fachowo skupiłeś się za to na wadach... UPC. Śmiechu warte. Ach, przepraszam, znalazłeś wadę - kiepski pilot od dekodera. Ojej... ;-)
Jestem od lat użytkownikiem, najpierw Homenetu, a obecnie Stream. To jak działa UPC, Vectra czy inna firma, średnio mnie interesuje. Wymagam, podobnie jak inni byli użytkownicy HNetu, żeby obecny operator dostarczał mi usług na przynajmniej podobnym poziomie co poprzedni. Niestety, w przypadku Stream ciężko jest mówić o jakimkolwiek poziomie...
Nic o sposobie i formie przejęcie Homenetu i Satry, nic o żenująco niskim poziomie obsługi klienta, o niekompetencji i nieudolności pracowników, o braku możliwości załatwienia i wyjaśnienia czegokolwiek bez tracenia czasu, pieniędzy i nerwów, nic o szybkości i "skuteczności" usuwania awarii, nic o bałaganie w dokumentach i fakturach, itd, itp. O wszystkim można poczytać o tym m. in. na tym forum. Ale to nic. Pewnie to wszystko brednie niedouczonych laików i sfrustrowanych krzykaczy. Nie to co Ty. Fachowo skupiłeś się za to na wadach... UPC. Śmiechu warte. Ach, przepraszam, znalazłeś wadę - kiepski pilot od dekodera. Ojej... ;-)
Jestem od lat użytkownikiem, najpierw Homenetu, a obecnie Stream. To jak działa UPC, Vectra czy inna firma, średnio mnie interesuje. Wymagam, podobnie jak inni byli użytkownicy HNetu, żeby obecny operator dostarczał mi usług na przynajmniej podobnym poziomie co poprzedni. Niestety, w przypadku Stream ciężko jest mówić o jakimkolwiek poziomie...
tak jesteś krzykaczem, bo nie potrafisz uszanować opinii innych osób, które są akurat zadowolone...
Nidzie nie pisałem, że jest idealnie - jak twierdzisz, tylko fakty dotyczące wyboru firmy i obecnego stanu faktycznego, który mnie dotyczy. Skoro nie spotkała mnie żadna przykrość ze strony Stream-u, to czemu mam narzekać? Bo Ty tak chcesz??? Nie jestem Tobą i nie mam Twoich problemów, więc się o nich nie wypowiadam!
Pozdrawiam,
PS. Mam kolejną uwagę dla użytkowników - menu jest słabiej czytelne niż u konkurencji - liczę, na nowy soft niedługo...
Nidzie nie pisałem, że jest idealnie - jak twierdzisz, tylko fakty dotyczące wyboru firmy i obecnego stanu faktycznego, który mnie dotyczy. Skoro nie spotkała mnie żadna przykrość ze strony Stream-u, to czemu mam narzekać? Bo Ty tak chcesz??? Nie jestem Tobą i nie mam Twoich problemów, więc się o nich nie wypowiadam!
Pozdrawiam,
PS. Mam kolejną uwagę dla użytkowników - menu jest słabiej czytelne niż u konkurencji - liczę, na nowy soft niedługo...
Szanuję opinie innych, o ile są one szczere i przemyślane. Nie zarzucam Ci braku szczerości, ale z całym szacunkiem - to co Ty napisałeś to nie jest żadne "STREAM FAKTY I MITY". Wygląda to jak ocena użytkownika o bardzo krótkim stażu, który w dodatku wyraźnie stara się udowodnić innym, jaka ta firma jest bardzo dobra (podkreślam - "bardzo dobra", a nie "idealna").
Zaczynasz od wspomnienia o złych opiniach o tej firmie, ale w żaden sposób się do nich nie odnosisz (a na tym forum masz ich pełno). Jako użytkownik Satry piszesz za to, że użytkownicy dawnego Homenetu (do których ja się akurat zaliczam) "bardzo narzekają, bo na innych rozwiązaniach technologicznych działała ta spółka i potrzeba czasu aby się przystosować".
Nie wypowiadaj się więc, proszę, za te osoby, bo najwyraźniej nie rozumiesz naszych zarzutów wobec obecnego właściciela. I co to mają być te "inne rozwiązania technologiczne"? Ta sama infrastruktura tylko podłączona do innego operatora, który nie wykazuje żadnego zainteresowania nadzorowaniem jej funkcjonowania i skutecznym usuwaniem usterek? Całkowite odwrócenie się od klienta i lekceważenie go na każdym kroku?
Miały być fakty i mity o Stream, ale 1/4 Twojej wypowiedzi dotyczy innego operatora. W dodatku Twoje zarzuty wobec UPC pokrywają się (co najmniej) z tym, co użytkownicy Stream wypisują o Twoim nowym operatorze. Nie dostrzegasz tego, czy tylko udajesz?
Nie dotknęła Cię żadna nieprzyjemność ze strony tego operatora? Szczerzę Ci gratuluję. Jesteś zadowolony? Życzę Ci żeby było tak zawsze. Serio. Tylko nie nazywaj swojej oderwanej od reszty opinii górnolotnie "faktami i mitami", bo klientom o dłuższym stażu i doświadczeniu podnosisz tylko ciśnienie. Nikt nie oczekuje, że będziesz tu tylko narzekał. Ja sam chętnie chwaliłbym Tego operatora pod niebiosa, gdyby tylko dał mi ku temu jakieś powody. Nie moja wina, że Stream ma to głęboko gdzieś...
Zaczynasz od wspomnienia o złych opiniach o tej firmie, ale w żaden sposób się do nich nie odnosisz (a na tym forum masz ich pełno). Jako użytkownik Satry piszesz za to, że użytkownicy dawnego Homenetu (do których ja się akurat zaliczam) "bardzo narzekają, bo na innych rozwiązaniach technologicznych działała ta spółka i potrzeba czasu aby się przystosować".
Nie wypowiadaj się więc, proszę, za te osoby, bo najwyraźniej nie rozumiesz naszych zarzutów wobec obecnego właściciela. I co to mają być te "inne rozwiązania technologiczne"? Ta sama infrastruktura tylko podłączona do innego operatora, który nie wykazuje żadnego zainteresowania nadzorowaniem jej funkcjonowania i skutecznym usuwaniem usterek? Całkowite odwrócenie się od klienta i lekceważenie go na każdym kroku?
Miały być fakty i mity o Stream, ale 1/4 Twojej wypowiedzi dotyczy innego operatora. W dodatku Twoje zarzuty wobec UPC pokrywają się (co najmniej) z tym, co użytkownicy Stream wypisują o Twoim nowym operatorze. Nie dostrzegasz tego, czy tylko udajesz?
Nie dotknęła Cię żadna nieprzyjemność ze strony tego operatora? Szczerzę Ci gratuluję. Jesteś zadowolony? Życzę Ci żeby było tak zawsze. Serio. Tylko nie nazywaj swojej oderwanej od reszty opinii górnolotnie "faktami i mitami", bo klientom o dłuższym stażu i doświadczeniu podnosisz tylko ciśnienie. Nikt nie oczekuje, że będziesz tu tylko narzekał. Ja sam chętnie chwaliłbym Tego operatora pod niebiosa, gdyby tylko dał mi ku temu jakieś powody. Nie moja wina, że Stream ma to głęboko gdzieś...
"użyszkodnik" jesteś bardzo agresywnym użytkownikiem i swoją wolę oraz frustrację przelewasz na innych, wymuszając niejako zmianę ich zdania. Tylko chyba zapominasz czym jest forum i chyba powinieneś zapoznać się z jego definicją... Jeśli chcesz aby inni podzielali tylko Twoje zdanie, to załóż bloga na którym wszelki opinie i posty będziesz sobie dowolnie usuwał lub moderował...
Tak więc nie mów mi jak mam nazywać/tytułować swoje wypowiedzi, ani jaką tresć mam w nich zawierać bo to nie od Ciebie zależy...
Pisząc ten post, chciałem zwrócić uwagę, że większość negatywnych opinii dot. okresu kiedy właściciel obsługującej go firmy zmieniał się kilkukrotnie. Ja w swoim życiu pracowałem w kilku korporacjach, które przejmowały mniejsze firmy i niestety w rzeczywistości, nigdy nie dało się idealnie przeprowadzić transformacji. Nie oznacza to jednak, że coś musi być złe dzisiaj, jeśli było fatalne pół roku temu, czy rok temu...
Zaznaczam, że nie jestem super zadowolony z oferty i obsługi stream, brakuje mi kanałów, dekoder i pilot jest kiepskiej jakości i ma słaby soft, a jakość programów mogłaby być lepsza. Czasem coś się zawiesi, czasem na chwile zaniknie sygnał. Pytanie jest takie czy ktoś zna ideał o którym wszyscy piszą, że chcą mieć? Czy użyszkodniku zagwarantujesz innym, że u konkurencji tych problemów nie będzie?
Staram się powiedzieć, że pomimo swoich wad "wieku dziecięcego" stream nie jest taki zły jak by wynikało z powszechnych opinii. Bo złe, słabe może być coś tylko wtedy, jeśli możemy to porównać z czymś lepszym, bez wad. A problem w tym, że takich na rynku nie ma, co opisywałem w swoim poście.
Narzekacie na brak dostępu do internetu? Sygnał TV zanika? Dekoder się zawiesza? Poczytajcie sobie fora konkurencji, która niestety pomimo wielkich pieniędzy i udziałów w rynku na poziomie 20-25% tak samo, albo i gorzej traktują swoich klientów. Gdybyśmy mieli patrzeć takimi kategoriami (szukając ideału), to pewnie musielibyśmy zrezygnować z TVK, Net-u, Telefonów stacjonarnych i komórkowych (może to i dobre by było ;) Jest też drugi sposób: co 12-24 m-ce źli na obecnego operatora, zmieniamy na nowego mając nadzieję, ze będzie lepiej i kiedy rzeczywistość pokazuje nam, że poza nazwą niewiele się zmienia - kluczowym kryterium staje się... cena ;)
Dlatego też chciałem powiedzieć wszystkim tym co zastanawiają się nad Stream, że nie jest tak źle, żeby się bać ich. Nie odbiegają tak bardzo od konkurencji, a swoją gorszą obsługę czy ofertę rekompensują na razie ceną.
Co będzie później? Nie wiem, najwyżej przestanę oglądać TV ;)
Tak więc nie mów mi jak mam nazywać/tytułować swoje wypowiedzi, ani jaką tresć mam w nich zawierać bo to nie od Ciebie zależy...
Pisząc ten post, chciałem zwrócić uwagę, że większość negatywnych opinii dot. okresu kiedy właściciel obsługującej go firmy zmieniał się kilkukrotnie. Ja w swoim życiu pracowałem w kilku korporacjach, które przejmowały mniejsze firmy i niestety w rzeczywistości, nigdy nie dało się idealnie przeprowadzić transformacji. Nie oznacza to jednak, że coś musi być złe dzisiaj, jeśli było fatalne pół roku temu, czy rok temu...
Zaznaczam, że nie jestem super zadowolony z oferty i obsługi stream, brakuje mi kanałów, dekoder i pilot jest kiepskiej jakości i ma słaby soft, a jakość programów mogłaby być lepsza. Czasem coś się zawiesi, czasem na chwile zaniknie sygnał. Pytanie jest takie czy ktoś zna ideał o którym wszyscy piszą, że chcą mieć? Czy użyszkodniku zagwarantujesz innym, że u konkurencji tych problemów nie będzie?
Staram się powiedzieć, że pomimo swoich wad "wieku dziecięcego" stream nie jest taki zły jak by wynikało z powszechnych opinii. Bo złe, słabe może być coś tylko wtedy, jeśli możemy to porównać z czymś lepszym, bez wad. A problem w tym, że takich na rynku nie ma, co opisywałem w swoim poście.
Narzekacie na brak dostępu do internetu? Sygnał TV zanika? Dekoder się zawiesza? Poczytajcie sobie fora konkurencji, która niestety pomimo wielkich pieniędzy i udziałów w rynku na poziomie 20-25% tak samo, albo i gorzej traktują swoich klientów. Gdybyśmy mieli patrzeć takimi kategoriami (szukając ideału), to pewnie musielibyśmy zrezygnować z TVK, Net-u, Telefonów stacjonarnych i komórkowych (może to i dobre by było ;) Jest też drugi sposób: co 12-24 m-ce źli na obecnego operatora, zmieniamy na nowego mając nadzieję, ze będzie lepiej i kiedy rzeczywistość pokazuje nam, że poza nazwą niewiele się zmienia - kluczowym kryterium staje się... cena ;)
Dlatego też chciałem powiedzieć wszystkim tym co zastanawiają się nad Stream, że nie jest tak źle, żeby się bać ich. Nie odbiegają tak bardzo od konkurencji, a swoją gorszą obsługę czy ofertę rekompensują na razie ceną.
Co będzie później? Nie wiem, najwyżej przestanę oglądać TV ;)
Jak się Stream nie podoba wystarczy wypowiedzieć umowę, i po miesiącu macie ich z głowy (zakładam że byli klienci hnetu mają umowy bezterminowe). Ja po przejęciu w funkcjonowaniu internetu różnic nie odczułem, awarii brak, szybkość bardzo dobra. Jedynie przez parę miesięcy przysyłali mi fakturę z wyższą ceną z hnetu, a ja ciągle mam początkową cenę nettenu. Pani w BOK się zdziwiła, powiedziała że sprawdzi i po kolejnych 2 miesiącach dostałem korekty faktur. To była jedyna niedogodność.
Minęło pół roku użytkowania, czas na kolejne wnioski:
- problemów większych brak, jedynie czasem na kilka sekund zanika jakiś kanał, ale bardzo sporadycznie
- jakość obrazu bez zmian, choć po doprecyzowaniu kilu ustawień w dekoderze i TV jest nawet trochę lepiej
- coraz więcej programów ma oryginalną ścieżkę dźwiękową i DD5.1
- coraz więcej napisów w różnych formatach (np. kiedy oglądamy oryginalną ścieżkę dźwiękową), może na razie nie jest to jakość UPC, ale widziałem już nowe dekodery, które są dużo lepsze niż ten który ja posiadam (KAON)
- zastanawiam się nad modułem do TV i box-em do nagrywania, ale czekam na większy pakiet kanałów HD
- ost. zdarzyło mi się zapomnieć o płatności, bez problemów na ekranie TV pojawiło się info przypominające (bez straszenia przez telefon czy firmy windykacyjne jak to ma UPC w standardzie), sprawa wyjaśniona w BOK
- internet rewelacja, to ich największa zaleta, a szybkość ściągania i wysyłania większa od parametrów w umowie...
- problemów większych brak, jedynie czasem na kilka sekund zanika jakiś kanał, ale bardzo sporadycznie
- jakość obrazu bez zmian, choć po doprecyzowaniu kilu ustawień w dekoderze i TV jest nawet trochę lepiej
- coraz więcej programów ma oryginalną ścieżkę dźwiękową i DD5.1
- coraz więcej napisów w różnych formatach (np. kiedy oglądamy oryginalną ścieżkę dźwiękową), może na razie nie jest to jakość UPC, ale widziałem już nowe dekodery, które są dużo lepsze niż ten który ja posiadam (KAON)
- zastanawiam się nad modułem do TV i box-em do nagrywania, ale czekam na większy pakiet kanałów HD
- ost. zdarzyło mi się zapomnieć o płatności, bez problemów na ekranie TV pojawiło się info przypominające (bez straszenia przez telefon czy firmy windykacyjne jak to ma UPC w standardzie), sprawa wyjaśniona w BOK
- internet rewelacja, to ich największa zaleta, a szybkość ściągania i wysyłania większa od parametrów w umowie...
- dostałem pochwałę od szefa za tworzenie pozytywnego wizerunku firmy na forach internetowych oraz obietnicę szybkiego awansu w Stream.
Dlatego spodziewajcie się jeszcze częstszego pojawiania się dużo bardziej pozytywnych opinii i pochwał na temat tego najlepszego operatora w tej części Europy.
Wszyscy krytycy i narzekacze: siedźcie cicho, bo g...o się znacie i g...o wiecie. Tylko ja wyrażam tutaj jedyne słuszne zdanie o tej wspaniałej firmie. Nie wiecie jak firma jak funkcjonuje i jak ma funkcjonować, jak należy korzystać z dobrodziejstw jej usług i jak należy być jej wdzięcznym za to co wam daje.
Dlatego spodziewajcie się jeszcze częstszego pojawiania się dużo bardziej pozytywnych opinii i pochwał na temat tego najlepszego operatora w tej części Europy.
Wszyscy krytycy i narzekacze: siedźcie cicho, bo g...o się znacie i g...o wiecie. Tylko ja wyrażam tutaj jedyne słuszne zdanie o tej wspaniałej firmie. Nie wiecie jak firma jak funkcjonuje i jak ma funkcjonować, jak należy korzystać z dobrodziejstw jej usług i jak należy być jej wdzięcznym za to co wam daje.
Prawda jest taka, że zadowoleni klienci siedzą cicho żeby przypadkiem sąsiad nie podłączył sobie tego samego... Ze to wystarczy, że coś nie działa przez 5 minut to już lecą wylewać żale w internecie. Dlatego gratulacje dla Profesora, że nie boi się wyrazić swojej pozytywnej opinii (co jest w polskim necie niespotykane). Ja również jestem zadowolony ze Stream. Szału ni ma, ale w porównaniu z innymi operatorami jest OK.