Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Mszym - opinia wątek zamknięty W dniu dzisiejszym oddałam dwie bransoletki - wymiana sznurków z prośbą o...
~Mszym
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 5 sierpnia 2020

Masakra wątek zamknięty Dostalam branzoletke z krzyzykiem "celebrytke" po 20 min zerwala sie,...
~Aneta
1

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 6 października 2016

Coraz gorsza jakość wątek zamknięty Kupuje biżuterię lilou od kilku lat.Niestety zakupy poczynione w ciagu...
~Ii
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 1 stycznia 2018

Czy ktoś wymieni te ekspedientki????!!!! wątek zamknięty Dołączam negatywną opinię na temat pań pracujących w sklepie. Nadąsane,...
~Jake
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 14 czerwca 2017

beznadzieja wątek zamknięty Jakość oferowanej tam biżuterii jest kompletnie nieadekwatna do ceny....
~Jona
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 8 czerwca 2017

okropny grawer wątek zamknięty Dostałam w prezencie bransoletkę z grawerem, sama bransoletka bardzo droga...
~Klientka
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 25 maja 2017

Bardzo brzydki grawer wątek zamknięty Kupiłam naszyjnik nieskończoność, poprosiłam o wygrawerowanie imion dzieci....
~Monika
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 6 marca 2017

jakość graweru wątek zamknięty Niestety grawerunek wytarł się zupełnie po pół roku. Był zrobiony nierówno i...
~Kasia
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 16 września 2016

Grawer wątek zamknięty Niestety jakosc graweru, sposob wykonania jest gorszy niz pismo dziecka z...
~Niezadowolona
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 15 września 2016

Żenada wątek zamknięty Kompletny brak zainteresowania klientem. Obsługa zasługuje na naganę! Panie w...
~Ania
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 11 maja 2016

Dramatycznie niski poziom obsługi klienta wątek zamknięty Jako stała klientka gdyńskiego salonu od chwili jego powstania jestem z każdą...
~Zniesmaczona
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 11 kwietnia 2016

Aktualnie na forum: 1 użytkownik (1 gość)

Regulamin forum | Kontakt:
do góry