Odpowiadasz na:

Reklamy są na ogół niemądre i kłamliwe.

Chyba nie zaprzeczy Pan, Panie Redaktorze.
Zaś przekonywanie nas, że "likwidacja lub ograniczenie ich skutkowałyby podniesieniem cen biletów" - to zwykły szantaż.
I to jest nieuczciwe.... rozwiń

Chyba nie zaprzeczy Pan, Panie Redaktorze.
Zaś przekonywanie nas, że "likwidacja lub ograniczenie ich skutkowałyby podniesieniem cen biletów" - to zwykły szantaż.
I to jest nieuczciwe. Zmuszać nas do oglądania (czytania..) czegoś.
Pewnie. Można wyjść z kina, można wyłączyć telewizor, opuścić stronę internetową. Nie oglądać, nie czytać tej chały.
Ale to nie zmienia faktu, że to jest not fair play.

Inny temat, lecz podobnie szkodliwy dla wychowywania społeczeństwa, to szmirowate programy w telewizji publicznej.
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie....".

To Was obciąża, Panie Redaktorze, ludzi z mediów.
Pozdrawiam.

zobacz wątek
13 lat temu
~Stefan

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry