Odpowiadasz na:

Reklamy

Kina, w swoich repertuarach, powinny podawać, ile minut będzie trwać blok reklamowy. Widzowie przychodziliby na określoną godzinę, i tyle. Jeśli reklamodawcy stawialiby zarzut, że w ten sposób... rozwiń

Kina, w swoich repertuarach, powinny podawać, ile minut będzie trwać blok reklamowy. Widzowie przychodziliby na określoną godzinę, i tyle. Jeśli reklamodawcy stawialiby zarzut, że w ten sposób reklama nie dociera do widza, to świadczyłoby o tym, że wbrew naszej woli, zarzucają nas "śmieciami". A jeśli wbrew naszej woli, to to jest mobbing, molestowanie, czy jak by to zwać, postępowanie niezgodne z prawem. A poza tym, wiemy, że reklamodawcy płacą krocie za rozpowszechnianie informacji o swoich wyrobach, czy usługach. A jeśli tak, to czy kina nie powinny być za darmo?

zobacz wątek
13 lat temu
~OlaBoga

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry