W trakcie naprawy gwarancyjnej nie zostałem poinformowany o tym, iż usterka, która wystąpiła w samochodzie nie zostanie rozliczona w ramach gwarancji, bez mojej akceptacji została wykonana naprawa, faktura VAT za tę usługę została wysłana po dwóch miesiącach.
Klientowi próbuje się wmawiać iż to on jest odpowiedzialny za występowanie usterek odmawiając mu napraw gwarancyjnych, twierdząc, że źle eksploatuje samochód lub w złych warunkach.
Brak argumentów merytorycznych ze strony kierownika serwisu Haller dlaczego GM odmawia naprawy. Zła ocena powodu wystąpienia usterki, która wg oceny GM uniemożliwia jej rozliczenie na gwarancji. Za długi czas realizacji naprawawy, ponad dwukrotnie dłuższy niż planowany.
Brak możliwości zawarcia porozumienia pomimo wysłanych wielu reklamacji z prośbą o jej rozpatrzenie.
W odpowiedzi na złożone reklamacje otrzymałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, w trakcie sporu bardzo często lekceważące podejście do klienta.