Jakiś czas temu oddawałam laptopa Fujitsu siemens,laptop po prostu przestał się uruchamiać,po przyjściu do serwisu pan zza biurka zapytał co się dzieje,opisałam problem,po czym zmieszany wysnuł kilka teorii,popatrzył z niedowierzaniem po czym wrzasnął (i tu ostro podskoczył mi poziom adrenaliny) do pana serwisanta żeby spojrzał,serwisant podszedł,podrapał się po głowie,chwycił za śrubokręt i tu zaczęła się prawdziwa akcja pełna grozy :) Coś gruchnęło,coś zaskrzypiało,po chwili jakieś przelatujące cyferki z czegoś co tam wsadził-niesamowicie poważna mina serwisanta kontra przerażenie w oczach pana obsługującego,padła diagnoza-"karta graficzna,koszt 450zł,orientacyjny czas naprawy w ciągu jednego dnia"uśmiechnął się i wyszedł :) po 2 godzinach od dostarczenia laptopa do serwisu otrzymałam telefon że laptop jest już do odbioru,po przybyciu pan z obsługi oznajmił że winny był wadliwy czip,pojawił się pan serwisant który dodał że teraz jest układ pozbawiony tejże wady i nie powinno być żadnych problemów...Nadchodzi moment zapłaty,pan obsługujący koniecznie chciał wystawić fakturę mimo że chciałam tylko paragon,a na koniec zażyczył sobie 550zł,wspomniałam że serwisant mówił o 450zł,a on sprytnie dodał że to była kwota netto,pan serwisant przyszedł,i zaczęła się ciekawa dyskusja kto jakimi kwotami operuje,ostatecznie na moją korzyść stanęło na 450zł,serwisant z uśmiechem wręczył mi kartę klienta z 10% rabatem,pan obsługujący przeprosił za zamieszanie,wsadził palec w buzię i oddał strzał :) (nie wiem jak to określić) i zaprosił ponownie gdyby coś jeszcze mi się popsuło.
-Naprawa zakończona sukcesem,mija 3 miesiąc od naprawy a laptop w dalszym ciągu żyje pełnią życia...
Z czystym sumieniem polecam,szybko i fachowo wykonana naprawa,jedynie co do obsługi można mieć zastrzeżenia-słabo zgrany zespół :) Ot,cała moja przygoda z tym serwisem :)