Odpowiadasz na:

Przypuszczam, że nikt w Polsce nie ma na serwisie zapasu części do piast wielobiegowych, chyba że autoryzowane muszą mieć lub serwisy specjalizujące się w rowerach miejskich (nie znam w okolicy).... rozwiń

Przypuszczam, że nikt w Polsce nie ma na serwisie zapasu części do piast wielobiegowych, chyba że autoryzowane muszą mieć lub serwisy specjalizujące się w rowerach miejskich (nie znam w okolicy). Po prostu jeszcze za mało tego u nas jeździ i nie opłaca się zagracać regałów.

Nie oddawałem do usunięcia usterki tylko na przegląd ;)
Bardziej serio, to ciężko mi określić na ile jest to jakieś uszkodzenie mechanizmu, a na ile właściwość piasty. Te modele nie są przeznaczone do katowania i mają swoje limity obciążenia. Nie jestem też w stanie podać kiedy to się zaczęło, a może było od początku. Umiem z tym żyć, zwłaszcza że to sporadyczne przypadki jak z całej petardy cisnę (przeważnie na starcie lub przy zbyt małej kadencji).

Z dostępnością części jest różnie. Część praktycznie od ręki innych trzeba poszukać. W ostateczności pozostaje kontakt z Shimano Europa. Za granicą powinno być łatwiej, zwłaszcza w Niemczech i Skandynawii gdzie takie napędy są dużo bardziej popularne.

W naszych warunkach i przeciętnym użytkowniku to są dożywotnie ;)
Moja na razie ma ~12,5k zrobione. W sieci przewijają się opinie o żywotności 30-50k.

zobacz wątek
6 lat temu
zekker

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry