Restauracja Chińska Shanghai

Restauracje

Gdynia, gen. Józefa Bema 19/1

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Jakub - ocena Polecam wieprzowinę po syczuański
~Jakub
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 7 czerwca 2024

Alicja - ocena Bardzo smacznie i niedrogo, do tego mila obsługa i fajny klimat, przychodzę...
~Alicja
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 21 maja 2024

1463207 - opinia wątek zamknięty niepowtarzalna - takiej nie ma nigdzie a wiem co piszę. gorąco polecam.
~1463207
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 2 czerwca 2022

Najlepsze chińskie smaki w Polsce! wątek zamknięty Jako, że jestem amatorem azjatyckich smaków byłem w wielu miejscach, ale to...
~Kuba
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 24 października 2018

Najlepsza restauracja wątek zamknięty Bywałem w różnych miejscach na świecie i jadałem różne rzeczy ale uważam, że...
~Piter
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 18 października 2017

Kocham! wątek zamknięty Jedzenie pyszne, zawsze na wysokim poziomie. Ceny bardzo przystępne. Małe...
~A.K
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 9 września 2017

Szału nie ma wątek zamknięty Tak, to jest kuchnia chińska. Raczej garkuchnia. Makaron (spaghetti!pszenny)...
~Kocio
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 14 lipca 2015

extra! wątek zamknięty Jem tam czesto, na prawde mega! POLECAM
~Natalia
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 24 maja 2017

Bardzo smacznie polecam wątek zamknięty Pyszne jedzenie dobrze doprawione, cenowo przystępnie. Bardzo często tam...
~Anna
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 18 marca 2017

Restauracja Chińska Gdynia ul. Bema 19]1 wątek zamknięty Czasem tam chodzę i zawsze jem smaczne potrawy. Zawsze mi...
~Teresa Rapacz
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 2 lipca 2016

Niestety wątek zamknięty Mam wrażenie, że zmienił się w tej restauracji kucharz, bo kiedyś potrawy...
laurta
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 27 kwietnia 2016