Odpowiadasz na:

Re: Sheraton Sopot- pokojówka

Organizacja pracy powinna być wszędzie przynajmniej poprawna. Inaczej w takiej firmie rotacja pracowników będzie coraz bardziej postępować aż przybierze rozmiar absurdu w stylu pracy na 3-4 godziny... rozwiń

Organizacja pracy powinna być wszędzie przynajmniej poprawna. Inaczej w takiej firmie rotacja pracowników będzie coraz bardziej postępować aż przybierze rozmiar absurdu w stylu pracy na 3-4 godziny próbne lub góra 3 dni. A jeśli myśleć w pracy (tutaj akurat w charakterze pokojowej) nie trzeba to proponuję 2 wyjścia. Zatrudnić mieszkańców krajów Azji Środkowej / Dalekiego Wschodu - najlepiej Chińczyków, w tym też osoby z kierownictwa hotelu jako ich przełożonych. Albo też utrzymać status quo i zakupić za parę lat samodzielne, cichobieżne roboty sprzątające (będą wtedy zdecydowanie tańsze niż obecnie) i problem personelu znika sam.

zobacz wątek
10 lat temu
~Bordello

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry