Re: Sk - ocena
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Pani komentarz chcemy wyjaśnić kilka faktów:
Pani nie była naszą stałą klientką przez dwa lata, a w naszym systemie Booksy odnotowaliśmy łącznie 12...
rozwiń
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Pani komentarz chcemy wyjaśnić kilka faktów:
Pani nie była naszą stałą klientką przez dwa lata, a w naszym systemie Booksy odnotowaliśmy łącznie 12 odwołanych lub nieodbytych wizyt, w tym 2 niepojawienia się bez żadnej informacji.
Podczas ostatniej rozmowy telefonicznej Pani zachowywała się agresywnie, nie pozwalając na spokojne wyjaśnienie sytuacji. Pomimo tego, staraliśmy się znaleźć rozwiązanie i ustalić nowy termin wizyty, na który Pani ostatecznie nie przyszła i nie poinformowała o swojej nieobecności.
W naszym salonie szanujemy czas naszych klientów i pracowników, dlatego musimy jasno reagować w takich przypadkach.
Prosimy wszystkich o uczciwość my ze swojej strony zawsze dążymy do profesjonalnej i kulturalnej obsługi.
Życzymy wszystkiego dobrego.
zobacz wątek
3 miesiące temu
~Black Diamond Studio