Widok

Skandal

W tym dniu w godzinach popołudniowych przyjechałam do banku aby poprawiono mi wniosek o likwidację książeczki mieszkaniowej, aby podejść do okienka czekałam 50 min a tam się dowiedziałam że pani obsługująca okienko nr 10 nie może tego dokonać (lub nie chce) ponieważ wniosek były wystawiony przez kogo innego.Pani która wystawiała wniosek w tym dniu już nie było w pracy więc kazano mi przyjść w poniedziałek. A koleżanka z okienka nr 11 jeszcze dodała że jak chcę coś załatwić w tym banku to mam wziąć urlop.
Moja ocena
PKO Bank Polski kategoria: Banki
obsługa: 1
 
oferta: -
 
prowizje i opłaty: -
 
dostępność: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To nie wina pracowników banku, że akt notarialny wystawiony do książeczki nie uprawniał Pani do wypłaty przez państwo dodatkowej premii gwarancyjnej. Na przyszłość zachęcamy do zapoznania się z zasadami likwidacji takich książeczek, to unikniemy niepotrzebnych formalności.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry