Widok

Skle Ecco- Pani Martyna

Bardzo nie miła obsługa w sklepie z obuwiem Ecco. Mam na myśli tylko i wyłącznie Panią Martynę. Łaskę robi, że musi pójść na zaplecze po drugą parę obuwia do zmierzenia. Jak ma pani zły humor to niech Pani nie przychodzi do pracy a tak sklep stracił klienta. Poszłam do konkurencji-
obsługa PIERWSZA KLASA!!! Obsługa w Ecco na bardzo niskim poziomie....
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1
Obsługa na żenującym poziomie. W szczególności Pani, której nie znam imienia, ale jest niedużego wzrostu oraz rudowłosa. Jestem zażenowany "pogardą", którą prezentuje wobec klienta, oraz traktowaniem go "z góry". Dramat.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Obsługa to obsługa a załatwianie reklamacji jeszcze gorzej... buty po 2 miesiącach użytkowania się uszkodziły wkładki się "rozsypały" -dosłownie a po wysłaniu na reklamację ich "niezależny" rzeczoznawca odpisał że buty były wyprane i stwierdził to na podstawie zapachu i z tego powodu się uszkodziły a buty na oczy nie widziały pralki... Jasne ...kupuję buty ze skóry za 400-500 zł i po 2 miesiącach piorę je w pralce .. co za debil mógł to wymyślić? i tylko na podstawie zapachu to stwierdził.. co ciekawe jak buty wróciły do sklepu to wąchałem je namiętnie i nie mogłem wyczuć tego ewidentnego zapachu środka piorącego... Właściciel sklepu z tego co się dowiedziałem ma swojego jak już napisałem "niezależnego" rzeczoznawcę więc chyba wszystko jasne. Zdecydowanie odradzam ten sklep. Chcesz buty Ecco to kup ale nie w tym sklepie!!!!! Albo zapomnij o reklamacji bo będziesz po sądach chodził co zresztą mam zamiar zrobić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry