Widok
Słabo, nie polecam
Bardzo słaba jakość sygnału telewizyjnego, ceny zdecydowanie za wysokie. Obsługa klienta słaba, przedstawiciele handlowi oszukują, a w momencie gdy się chce rozwiązać umowę są już nawet wprost chamscy.
Do tego w biurze obsługi kolejki są koszmarne, nawet po kilka godzin czekania. A oczywiście dołączyć jakąkolwiek usługę mogą na telefon ale już rezygnacja czy zmniejszenie to tylko osobiście.
Jak mają awarie i przez tydzień nie ma internetu lub kablówki to i tak masz za to zapłacić, można składać reklamacje to może Ci odliczą od następnego rachunku.
Do tego w biurze obsługi kolejki są koszmarne, nawet po kilka godzin czekania. A oczywiście dołączyć jakąkolwiek usługę mogą na telefon ale już rezygnacja czy zmniejszenie to tylko osobiście.
Jak mają awarie i przez tydzień nie ma internetu lub kablówki to i tak masz za to zapłacić, można składać reklamacje to może Ci odliczą od następnego rachunku.
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 2
jakość usług: 2
awaryjność: 3
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.7
* maksymalna ocena 6
Mam ten sam Problem z ta telewizja ostatnio przeszedłem na pakiet cyfrowy Konsultantka przed zawarciem umowy zachwalała mi jak Arab wielbłada ze co to ja nie będe miał okazało sie ze po podłaczeniu Tunera z telewizorem trzeba operowac dwoma pilotami jednym zmieniac kanały drugim regulowac glos konsultanci stwierdzili ze na kablu HDMI nie ma mozliwosci przesylu glosu znaczy regulacji zaproponowali mi zakup kina domowego i podlaczenie go czinczami po dalszych perturbacjach jedem widać troche mądrzejszy powiedzial ze tunery maja zły wgrany soft i ze juz to zglaszali zastanawiam sie po jaka cholere cyfryzuja Kablówke nie bedąc przygotowani koniec umowy i podziekuje tym Panom