Odpowiadasz na:

Re: Smary samochodowe

Póki dziury nie ma trzeba usunąć korozję i porządnie to pomalować. Nie farbą antykorozyjną z castoramy jak w zwyczaju mają "lakiernicy" tylko normalnym gruntem DWUSKŁADNIKOWYM reaktywnym +... rozwiń

Póki dziury nie ma trzeba usunąć korozję i porządnie to pomalować. Nie farbą antykorozyjną z castoramy jak w zwyczaju mają "lakiernicy" tylko normalnym gruntem DWUSKŁADNIKOWYM reaktywnym + cieniutka warstwa podkładu akrylowego + 3 x gruba warstwa farby epoksydowej. Między czyszczeniem a malowaniem trzeba dokładanie odtłuścić przy pomocy zmywacza (np W900 firmy APP). Po farbie epoksydowej można (a właściwie powinno się) nałożyć masę uszczelniającą typu "baranek", ale w wersji pod kompresor. Na taką masę po godzinie nałożyć podkład akrylowy pod lakier i lakier.

Tak zabezpieczony próg korodować od zewnątrz nie będzie. Bez znaczenia czy to golf, mercedes, opel czy Daewoo Matiz. Od wewnątrz tylko środki antykorozyjne jak wosk lub tłuszcz.

zobacz wątek
11 lat temu
~Kuba

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry