Re: Smary samochodowe
Póki dziury nie ma trzeba usunąć korozję i porządnie to pomalować. Nie farbą antykorozyjną z castoramy jak w zwyczaju mają "lakiernicy" tylko normalnym gruntem DWUSKŁADNIKOWYM reaktywnym +...
rozwiń
Póki dziury nie ma trzeba usunąć korozję i porządnie to pomalować. Nie farbą antykorozyjną z castoramy jak w zwyczaju mają "lakiernicy" tylko normalnym gruntem DWUSKŁADNIKOWYM reaktywnym + cieniutka warstwa podkładu akrylowego + 3 x gruba warstwa farby epoksydowej. Między czyszczeniem a malowaniem trzeba dokładanie odtłuścić przy pomocy zmywacza (np W900 firmy APP). Po farbie epoksydowej można (a właściwie powinno się) nałożyć masę uszczelniającą typu "baranek", ale w wersji pod kompresor. Na taką masę po godzinie nałożyć podkład akrylowy pod lakier i lakier.
Tak zabezpieczony próg korodować od zewnątrz nie będzie. Bez znaczenia czy to golf, mercedes, opel czy Daewoo Matiz. Od wewnątrz tylko środki antykorozyjne jak wosk lub tłuszcz.
zobacz wątek