Widok
Stały klient...a raczej były stały klient
W Hito Sushi byłam i zamawiam od czasu pierwszej ulotki o ich otwarciu. Byłam bardzo zadowolona chociaż zdarzyły się małe sporadyczne wtopy, tym razem jednak przesadzili..
Po pierwsze: 3 razy w dostawie otrzymałam sushi z inną ceną niż na ulotce (np. tatar tempura roll wg ulotki 32zł na rachunku 34zł a przy zamówieniu on line jest 33zł). Zwracałam uwagę Pani przyjmującej zamówienie że cena na ulotce jest nie aktualna, Pani zwróciła mi uwagę że ulotka jest stara. Zamawiałam przez 3 miesiące i cena na dostarczanej ulotce z jedzeniem w dalszym ciągu się nie zmieniła, a naliczana cena jest wyższa. Pani podczas rozmowy telefonicznej się nie bardzo przejęła tym faktem.
Po drugie: zawsze dostarczali sos sojowy do sushi bez pytania...dziś przy zamówieniu go nie było. I nie byłby problem gdybym nie miała sushi na ciepło...pech chciał że nie mam w domu i pomimo deklaracji nikt go nie dowióźł...
Po trzecie: zamówiłam zupę misoshiru z glonami wakame i tofu..ani kawałka tofu nie było.
Po czwarte: Jakby tego było mało niektóre kawałki sushi futomaków rozpadały się.
Informacja dla załogi Hito Sushi:
Ogarnijcie się! Trochę więcej zaangażowania! Bez zadowolonych klientów Was nie będzie.....
Po pierwsze: 3 razy w dostawie otrzymałam sushi z inną ceną niż na ulotce (np. tatar tempura roll wg ulotki 32zł na rachunku 34zł a przy zamówieniu on line jest 33zł). Zwracałam uwagę Pani przyjmującej zamówienie że cena na ulotce jest nie aktualna, Pani zwróciła mi uwagę że ulotka jest stara. Zamawiałam przez 3 miesiące i cena na dostarczanej ulotce z jedzeniem w dalszym ciągu się nie zmieniła, a naliczana cena jest wyższa. Pani podczas rozmowy telefonicznej się nie bardzo przejęła tym faktem.
Po drugie: zawsze dostarczali sos sojowy do sushi bez pytania...dziś przy zamówieniu go nie było. I nie byłby problem gdybym nie miała sushi na ciepło...pech chciał że nie mam w domu i pomimo deklaracji nikt go nie dowióźł...
Po trzecie: zamówiłam zupę misoshiru z glonami wakame i tofu..ani kawałka tofu nie było.
Po czwarte: Jakby tego było mało niektóre kawałki sushi futomaków rozpadały się.
Informacja dla załogi Hito Sushi:
Ogarnijcie się! Trochę więcej zaangażowania! Bez zadowolonych klientów Was nie będzie.....
Moja ocena
Hito Sushi
kategoria: Sushi
obsługa: 2
menu: 3
jakość potraw: 3
klimat i wystrój: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 4
2.7
* maksymalna ocena 6