Widok
Stały klient....
Witam. Ja co prawda nigdy nie miałem większych problemów z awaryjnością MM, nawet napiszę że przez 3 lata nie spotkałem się z jakąś rażącą awarią. Stronę techniczną u siebie w mieście oceniam bardzo dobrze ale obsługa stałego klienta w BOK to jakaś kpina! Firma łapie ludzi na dobre oferty cenowe a później przy próbie odnowienia oferty przywala większą kwotę abonamentu! U mnie dzieje się tak po raz drugi i jako stały klient uczciwie płacący zobowiązania muszę płacić 18 pln więcej od o osoby wchodzącej do MM. Motto tej firmy powinno brzmieć "Nowych klientów witamy a starcy okradamy"
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 2
oferta: 3
awaryjność: 5
dodatkowe usługi: 4
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
3.0
* maksymalna ocena 6