Widok
Świetna kwiaciarnia internetowa
szczerze mogę polecić kwiaciarnię Laflora, całą sprawę dostarczenia kwiatów załatwiłem w niecałe 3 minuty - wybór bukietu, przelew i dane do dostarczenia prezentu.
jeśli będę korzystał jeszcze raz z poczty florystycznej, to tylko laflora
jeśli będę korzystał jeszcze raz z poczty florystycznej, to tylko laflora
Moja ocena
Kwiaciarnia LaFlora
kategoria: Kwiaciarnie i pracownie florystyczne
obsługa: 6
asortyment: 6
kreatywność: 6
jakość usług: 6
przystępność cen: 6
ocena ogólna: 6
6.0
* maksymalna ocena 6
Bazując na moim doświadczeniu, mocno odradzam korzystanie z usług eKWIACIARNI Interetowej. Zamówiłam tulipany, a dostarczona została mieszkanka różnych kwiatów tj. goździki (!), jedna lilia i liście ozdobne. Podobieństwo między zamówionym towarem a tym dostarczonym znikome. Dodam jeszcze, że kwiaciarnia nie próbowała nawet przedyskutować ze mną zmiany zamówienia. Jednym słowem strata pieniędzy, czasu i nerwów.
Mieliśmy to samo!
Zmieniono różowe róże na pomarańczowe, biało-różowe drobne goździki na duże w kolorze fuksji, a białą i barwioną na fiolet gipsówkę, która otaczała bukiet delikatną mgiełką zastąpiono... trawą niedźwiedzią!
Kwiaciarnia przekonywała nas jednak, że bukiet miał być kolorowy i jest kolorowy i że ilość kwiatów się zgadza. Reklamacji oczywiście nie uznano, a co robi klient, którego czasu i pieniędzy się nie szanuje? Wyraża opinię w internecie!
Niepotrzebnie decydowaliśmy się na droższy, ładniejszy bukiet, bo i tak otrzymaliśmy coś zupełnie innego i również nikt nie pofatygował się o kontakt z nami. Rozumiem drobną zmianę odcienia róży itp. Ale zupełna zmiana aury i kolorystyki bukietu to gruba przesada.
Zmieniono różowe róże na pomarańczowe, biało-różowe drobne goździki na duże w kolorze fuksji, a białą i barwioną na fiolet gipsówkę, która otaczała bukiet delikatną mgiełką zastąpiono... trawą niedźwiedzią!
Kwiaciarnia przekonywała nas jednak, że bukiet miał być kolorowy i jest kolorowy i że ilość kwiatów się zgadza. Reklamacji oczywiście nie uznano, a co robi klient, którego czasu i pieniędzy się nie szanuje? Wyraża opinię w internecie!
Niepotrzebnie decydowaliśmy się na droższy, ładniejszy bukiet, bo i tak otrzymaliśmy coś zupełnie innego i również nikt nie pofatygował się o kontakt z nami. Rozumiem drobną zmianę odcienia róży itp. Ale zupełna zmiana aury i kolorystyki bukietu to gruba przesada.
Klientka zażądała zwrotu środków ponieważ nie mieliśmy gipsówki i zamieniliśmy to na inny dodatek.
KWIATY POZOSTAŁY TE SAME. Bukiet nazywa się kolorowy świat.
http://www.laflora.pl/product-pol-470-Bukiet-kolorowy-swiat.html
i był kolorowy.
Goździk Różowy, róża herbaciana, Santini zielone zamiast gipsówki trawa niedźwiedzia, fatsia.
Z kolorystyki tylko róża zmieniła kolor z różowego na herbaciany. Reszta kwiatów te same kolory.
Wiec pisanie o zupełnie innym bukiecie jest delikatnie mówiąc krzywdzące.
WSZYSTKIE WYMIENIONE W BUKIECIE KWIATY BYŁY a zmieniły sie TYLKO JEDEN DODATEK.
KWIATY POZOSTAŁY TE SAME. Bukiet nazywa się kolorowy świat.
http://www.laflora.pl/product-pol-470-Bukiet-kolorowy-swiat.html
i był kolorowy.
Goździk Różowy, róża herbaciana, Santini zielone zamiast gipsówki trawa niedźwiedzia, fatsia.
Z kolorystyki tylko róża zmieniła kolor z różowego na herbaciany. Reszta kwiatów te same kolory.
Wiec pisanie o zupełnie innym bukiecie jest delikatnie mówiąc krzywdzące.
WSZYSTKIE WYMIENIONE W BUKIECIE KWIATY BYŁY a zmieniły sie TYLKO JEDEN DODATEK.
Witamy serdecznie,
ekwiaciarnia-internetowa.pl to nie jest nasz sklep tylko konkurencji.
Nigdy nie zmieniliśmy tulipanów na inne kwiaty bez zgody klienta.
Prosimy o podanie nr zamówienia albo imienia i nazwiska.
Jeśli post był pisany zaraz po doręczeniu. To o tej porze roku nie mamy w swojej ofercie tulipanów. Co dodatkowo wskazuje na to, iż osoba myli strony lub życzliwa konkurencja wypisuje bzdury.
ekwiaciarnia-internetowa.pl to nie jest nasz sklep tylko konkurencji.
Nigdy nie zmieniliśmy tulipanów na inne kwiaty bez zgody klienta.
Prosimy o podanie nr zamówienia albo imienia i nazwiska.
Jeśli post był pisany zaraz po doręczeniu. To o tej porze roku nie mamy w swojej ofercie tulipanów. Co dodatkowo wskazuje na to, iż osoba myli strony lub życzliwa konkurencja wypisuje bzdury.
Zdecydowanie najlepszą kwiaciarnią internetową jest Kwiatowa Przesyłka. Tu jest ich strona http://www.kwiatowaprzesylka.pl/ Nigdy mnie mnie zawiedli. Zawsze wszystko dostarczają na czas. Jak się złoży zamówienie i opłaci do 16:00 to kwiaty dostarczają jeszcze tego samego dnia.
Korzystałem już z kilku tzw kwiaciarni internetowych i niestety poziom usług nie zawsze jest na wysokim poziomie. Przykładowo reklamowana kwiatowa przesyłka strasznie mnie zawiodła, ponieważ otrzymany bukiet w niczym nie przypominał zamówionego. Obsługa klienta... no cóż nie jest wysokich lotów. Z Laflory korzystałem również i nie mam im nic do zarzucenia. Zarówno kwiaty jak i termin dostawy w jak najlepszym porządku. O innych kwiaciarniach się nie będę wypowiadał, gdyż wątek ich nie dotyczy.