Odpowiadasz na:

Re: Szczur w kaszce Nestle !

Zostaliśmy poinformowani o sytuacji. Udało się nam nawiązać kontakt z Panią i wyjaśniamy sprawę. Uruchomiliśmy pilne postępowanie reklamacyjne. Musimy poznać okoliczności.
Z technologicznego... rozwiń

Zostaliśmy poinformowani o sytuacji. Udało się nam nawiązać kontakt z Panią i wyjaśniamy sprawę. Uruchomiliśmy pilne postępowanie reklamacyjne. Musimy poznać okoliczności.
Z technologicznego punktu widzenia, ze względu na liczne zabezpieczenia i punkty kontrolne na linii produkcyjnej, sytuacja taka wydaje się być mało prawdopodobna.

Ekspert.Nestlé
---
Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.

zobacz wątek
12 lat temu
Ekspert_Nestle

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry