Widok

Szefowa - więcej szacunku dla pracowników

Jestem stałą klientką piekarni, ale zawsze zwraca moją uwagę szefowa, która, kiedy wejdzie do sklepu, przeraża swoją postawą. Zawsze ma jakieś pretensje do pracownik, mimo, że uwijają się, jak mogą. Ma wiecznie niezadowoloną minę i zwraca uwagę pracownikom przy klientach. Do tego robi to głośno i bez ogródek. Też prowadzę firmę i nie pozwoliłabym sobie na takie przedmiotowe traktowanie innych osób. Bez nich jej firma nich nie znaczy. Więc lepiej niech przemyśl swoje zachowanie, czy sama chciałaby być tak traktowana. Postanowiłam to napisać, bo już dzisiaj nie wytrzymałam jej foch.
Moja ocena
obsługa: 5
 
oferta: 5
 
jakość asortymentu: 4
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 4
 
4.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
to prawda
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry