Widok

Szkoda na drodze, a nieodzywający się sprawca

Taka tochę kuriozalna sprawa (może tu jest jakiś świadek?).
Środa, 07.03, ok 09:30 rano jechałem Armii Krajowej czarnym Volvo V70 na pasie do lewoskrętu (na tym pseudorondzie przy Forum - jak się skręca w kierunku Dworca PKS) , gdzie z prawego pasa wjechał we mnie bus i wyrzucił za drogę. Z racji, że nikt nie miał wzorów dokumentów kolizji i każdemu się śpieszyło (co za wytłumaczenie :]) to podjechałem z gościem do miejsca gdzie pracuje, wziąłem numer (który zweryfikowałem połączeniem), zrobiłem zdjęcie tablicy rejestracyjnej i pojechałem. Gość później się już nie odzywa, w sumie znajomie mi powiedzieli, że to nawet nie mam po co iść na policję z tym bo sprawa stracona. Prawda to?
Po jego pracy nie jezdziłem, bo nawet nie wiem co i jak które piętro etc.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

dokładnie po ptakach nie masz oświadczenia nic nie zrobisz sprawa stracona
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Myślałem, że w sumie jak mam potwierdzone połączenie, zdjęcie, to gość musiałby łgać totalnie.
Ok, w takim razie daję sobie siana.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

robi sie zdjecie dowodu osobistego i juz
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

zdjęcie dowodu i pewnie z obu stron, dobre. napisz jeszcze - daj kartę bankomatową i numer pin, podpisz in blanco czystą kartkę resztę wypełni się w domu
Szybciutko zgłoś na policję, masz numer rejestracyjny, ponieważ sprawca może zglosić pierwszy i to Ty wówczas będziesz miał problem.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Sprawa nie jest stracona, tylko bedzie dlugo trwać i zakonczy się w sądzie, gościa i tak znajdą
A do ubezpieczalni i tak możesz się zgłosić bo oc jest na rejestrację, nie na osobę
Trochę więcej zabawy ale da radę
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

-nie jest stracona ,pusc gosciowi sms ,ze albo spisujecie oswiadczenie i robicie jak dorosli ludzie ,albo zglaszasz na policje i skladasz sprawe do sadu z powodstwa cywilnego .
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wiadomo, że gość dostał SMS, nie jestem kretynem by bez próby rozwiązania sporu polubownie wszczynać boje.
W każdym razie zgłosiłem kolizję na policji i zobaczymy co będzie.
Thx
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Węzeł Grodecka słoiku typu WEK
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dzięki.
Niemniej cieszę się, że mam mentalność słoika, a nie rodowitego gdańszczanina, który, wnosząc po stylu wypowiedzi, siedzi głęboko w swoim betonowo-ksenofobicznym świecie. W każdym razie nie chcę wstrzynać g*wnoburzy, ja tylko 'mówię jak jest' :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Motoryzacja

Pilne (7 odpowiedzi)

Jakiś zakład zajmujący się renowacjami turbosprężarkami, chodzi mi o coś takiego jak tu:...

Wygodne auto hatchback - polecicie jakieś? (19 odpowiedzi)

Szukam auta najlepiej hatchback lub podobne dla 4 os rodziny, w tym 2 foteliki aby było pojemne...

Giełda samochodowa w chwaszczynie (15 odpowiedzi)

Czy warto tam się wybrać czy można tam kupić dobre auto

do góry