Widok

Szukam Pracy

Witam mam 28 lat i szukam pracy w okolicach Banina.
W tej chwili jestem magazynierem, szukam pracy na stałe szybko się uczę, jestem sumienny i odpowiedzialny.
Moje wymagania to praca od poniedziałku do piątku za minimum 2800 netto"na rękę" przy 8 godzinach oraz umowa o pracę.
e mail: drobneuslugi@interia.pl
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 6
Ehhh magazynierzy mają wymagania.....
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 12

Nie koniecznie na magazyn z zawodu jestem handlowcem. Szukam pracy na stałe obojętnie w jakiej dziedzinie.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
No chłopie masz wymagania. Zmieniasz pracę i od razu wolasz 3k?
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 21

ludzie a wy chcecie pracować za 2500 gdzie sam kredyt 2000.
Naprawdę nie rozumiem złośliwości. Nie podoba się to nie komentuj.
popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 6

Lidl szuka - dają bodajże 3600 brutto.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

wychodzi 2574,86 na rękę w Lidlu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mam tyle i też muszę żyć
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

28 lat i już millenials ? informacja, że jesteś magazynierem niewiele mówi. Pracodawcy szukają ludzi na konkretne stanowiska i pod to stanowisko się aplikuje, a nie "chcę cokolwiek". Cokolwiek to możesz sobie kapelusz na Długiej wystawić i zbierać kasę. Co z tego, że szybko się uczysz, skoro jeśli nic nie potrafisz, to nie opłaca się zatrudnić? Chyba, że chcesz 2-3 miesiące za darmo pracować?

Ja np. bym miał pracę za 4000 na rękę, ale jak nie znasz angielskiego i paru innych rzeczy, to ze 3-4 lata będziesz się uczył. Wtedy mogę płacić, wcześniej nie. Albo inaczej. Wcześniej mogę płacić proporcjonalnie do roku nauki i wiedzy.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 7

Ludzie nie atakujcie mnie.
Pracuje w chwili obecnej jako magazynier i chce zmienić pracę na lepiej płatną.