Widok
Szwankuje podejście do klienta
Mówi się,że w restauracjach "klient nasz pan". Niestety to powiedzenie nie odnosi się do la Pampy. Zamówiłem steka średnio wysmażonego (medium).
Otrzymałem dobrze wysmażony (well done). Po zwróceniu uwagi kelnerowi, że jet inaczej niż zamawiałem, kelner zaczął mnie przekonywać, że to ja się nie znam a wszystko jest tak jak powinno być.
Nie takiej reakcji oczekiwałem. Gdyby zależało im na klientach, to ze słowem przepraszam otrzymałbym nowy kawałek mięsa.
Ale najwidoczniej gości maja w La Pampie za dużo- więc ich nie rozczaruję i od dzisiaj na stek będę chodził tam gdzie "komuś" zależy.
Otrzymałem dobrze wysmażony (well done). Po zwróceniu uwagi kelnerowi, że jet inaczej niż zamawiałem, kelner zaczął mnie przekonywać, że to ja się nie znam a wszystko jest tak jak powinno być.
Nie takiej reakcji oczekiwałem. Gdyby zależało im na klientach, to ze słowem przepraszam otrzymałbym nowy kawałek mięsa.
Ale najwidoczniej gości maja w La Pampie za dużo- więc ich nie rozczaruję i od dzisiaj na stek będę chodził tam gdzie "komuś" zależy.
Moja ocena
La Pampa Steak House
kategoria: Restauracje
obsługa: 1
menu: 4
jakość potraw: 3
klimat i wystrój: 4
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.7
* maksymalna ocena 6