Odpowiadasz na:

dzisiejsza odpowiedź ma reklamację

Witam

Dziękuję za korespondencję oraz wniesione uwagi. Rozumiem zdenerwowanie wynikające z występującego w Pana lokalizacji problemu... rozwiń

dzisiejsza odpowiedź ma reklamację

Witam

Dziękuję za korespondencję oraz wniesione uwagi. Rozumiem zdenerwowanie wynikające z występującego w Pana lokalizacji problemu sieciowego.

Zgodnie z informacją, przekazaną przez Konsultanta podczas rozmowy, a także w wysłanym dwa dni później sms-ie, utrudnienia związane są rzeczywiście z problemem globalnym na nadajniku. Wiadomość wysłana do Pana w dniu 10.02.2017 zawierała jednocześnie potwierdzenie, że po rozwiązaniu tego problemu otrzyma Pan osobne powiadomienie.
Na dzień dzisiejszy prace naprawcze niestety trwają. Z uwagi na ich złożony charakter utrudnień, niestety nie jestem w stanie wskazać dokładnego terminu usunięcia problemu.
Mam oczywiście nadzieję, że będzie to w najkrótszym możliwym czasie.

zobacz wątek
8 lat temu
~marek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry