dzisiejsza odpowiedź ma reklamację
Witam
Dziękuję za korespondencję oraz wniesione uwagi. Rozumiem zdenerwowanie wynikające z występującego w Pana lokalizacji problemu...
rozwiń
dzisiejsza odpowiedź ma reklamację
Witam
Dziękuję za korespondencję oraz wniesione uwagi. Rozumiem zdenerwowanie wynikające z występującego w Pana lokalizacji problemu sieciowego.
Zgodnie z informacją, przekazaną przez Konsultanta podczas rozmowy, a także w wysłanym dwa dni później sms-ie, utrudnienia związane są rzeczywiście z problemem globalnym na nadajniku. Wiadomość wysłana do Pana w dniu 10.02.2017 zawierała jednocześnie potwierdzenie, że po rozwiązaniu tego problemu otrzyma Pan osobne powiadomienie.
Na dzień dzisiejszy prace naprawcze niestety trwają. Z uwagi na ich złożony charakter utrudnień, niestety nie jestem w stanie wskazać dokładnego terminu usunięcia problemu.
Mam oczywiście nadzieję, że będzie to w najkrótszym możliwym czasie.
zobacz wątek