Widok

TEN Bardzo zadowolony Rafał to pracownik PGNiG!?

UWAGA. Po negatywnej ocenie do akcji wychwalania przystępuje Rafał! /patrz 15.11.2010 i 08.03.2011/ Rzeczywistość jest taka, że trudno być zadowolonym z usług i sposobu kontaktu z BOK - przecież to wielki monopolista i ważna jest procedura a nie klient, dzięki któremu gazownicy bezzasadnie mają dostatnie życie i zyski. Jak to zmienić.!?
Moja ocena
oferta: -
 
jakość usług: -
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To jest jakaś porażka,nikt nie odbiera telefonów, albo są zajęte.
Moją następną sprawę będę załatwiała przez jakiegoś szefa.....
No...... chyba że nie odbiera telefonów
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry