Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Gerard z Rodziną - opinia Pani Grażyna z Biura Obsługi Klienta jest bardzo uprzejma, pomocna ,...
~Gerard z Rodziną
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 6 czerwca 2023

Ala - opinia Bardzo kiepska obsługa, panie w okienkach co prawda są miłe i starają się...
~Ala
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 6 grudnia 2022

Waldemar Czerwonka - opinia wątek zamknięty Od sierpnia wystawiane są złe i niezgodne z podawanym odczytem faktury. Pani...
~Waldemar Czerwonka
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 4 listopada 2022

Wiesław - opinia wątek zamknięty Beznadzieja, jak chcesz coś wyjaśnić przez infolinie, to zapomnij - za każdym...
~Wiesław
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 28 marca 2022

Krystyna Chodara - opinia wątek zamknięty bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, komunikat abonent nie osiągalny,
~Krystyna Chodara
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 11 stycznia 2022

internetowe rozliczenia faktur wątek zamknięty Jak to możliwe,żeby poważna państwowa spółka uniemożliwiała uczciwemu...
~Krystyna Owczarzak
1

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 4 lutego 2019

Marian - opinia wątek zamknięty Macie monopol robicie z klientem co chcecie Obecny odczyt (z sufitu) 5000 kWh...
~Marian
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 6 kwietnia 2020

Skandal wątek zamknięty Firmę informatyczną, która wprowadzała nowy system wylałabym na zbity...
~cala
1

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 25 stycznia 2019

logowanie do e book wątek zamknięty w ebook bajzel i tyle nie można od tygodnia się zalogować !!!!!!
~Samolewicz
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 25 stycznia 2019

Infolinia, dodzwonienie graniczy z cudem wątek zamknięty Pare miesiecy temu zmienili swoja strone www. Nowa odslona tragedia, problem...
~mieszkaniec
1

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 2 stycznia 2019

Więcej "okienek" wątek zamknięty Czas oczekiwania na rozwiązanie umowy = półtora godziny. Biblioteke tam...
~asica
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 21 listopada 2017

Czas obsługi w biurze obsługi klienta wątek zamknięty Wszystko pięknie, ładne biura, miłe panie ale czas oczekiwania w kolejce -...
~Niezadowolony..
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 17 listopada 2017

Marnotrawienie czasu klientów wątek zamknięty Bardzo wiele czasu zajmuje załatwienie czegokolwiek. Najpierw trzeba odczekać...
~Karolina
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 2 lipca 2016

masakra wątek zamknięty Odwiedziny w oddziale to prawdziwa masakra. Skomplikowane procedury...
~ja
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 26 września 2017

gazownia brrrrrr wątek zamknięty Tak dzisiaj byłem faktycznie rozmowa jak z walcem brrrrrrrr .Wałowa forever
~STEFFAN
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 16 listopada 2016

... wątek zamknięty Poprzednie wizyty w PGNiG były torturą. Długie kolejki, mnóstwo spraw do...
~Kasia
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 15 października 2015

Opinia a właściwie skarga wątek zamknięty W Starogardzie działające od lat biuro PGNIG zostało zamknięte. Na bramie, na...
~Zbigniew Jarosz
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 27 lipca 2015

Unikać jak ognia ! wątek zamknięty Uzyskanie warunków przyłączenia graniczy z cudem! A samo przyłączenie obiektu...
~wiesław
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 24 marca 2015

odczyt licznika wątek zamknięty Soptkalam sie z bardzo mila obsluga. Znajomi uprzedzali ze powinnam wziac ze...
~niusia
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 19 listopada 2014

inormacja wątek zamknięty Jestem oburzony. Zadzwoniłem na nr 583259902 i czekam ponieważ odezwała się...
~oburzony
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 5 lutego 2014

Aktualnie na forum: 1 użytkownik (1 gość)

Regulamin forum | Kontakt:
102

postów

70

wątków

do góry