Odpowiadasz na:

Re: niewarto

Poważna Firma, która wykonuje usługi dla jednego z największych operatorów komórkowych na rynku - chciałbyś, żeby zaliczenie egzaminu było na poziomie 20 % ?Jak ktoś dzwoni na infolinię, to... rozwiń

Poważna Firma, która wykonuje usługi dla jednego z największych operatorów komórkowych na rynku - chciałbyś, żeby zaliczenie egzaminu było na poziomie 20 % ?Jak ktoś dzwoni na infolinię, to chciałby być obsłużony przez kompetentną osobę, czyli taką która ma wiedzę i umiejętności.Ja osobiście wolę być obsługiwany przez osoby, ktore rzeczywiście mają tą wiedzę, czyli próg 75 % nie jest wyznaczony bez powodu...Kolejna rzecz - najpierw jest szkolenie, a dopiero zdany egzamin uprawnia do podjęcia pracy, wiec trochę w Twojej wypowiedzi plotek lub fantazji, z których wynika że najpierw zaczynasz pracę, a dopiero potem jesteś szkolony...Szkolenie jest kompleksowe ( produktowe + obsuga Klienta ).Co w tym dziwnego, że zwrot za czas spędzony na szkoleniu jest wypłacany po określonym czasie?Normalna praktyka i raczej sygnał dla Kandydata, że Firma planuje dłuższą współpracę.Gdyby tak nie było, to przysłowiowy Kowalski przyszedłby, wziął wynagrodzenie za szkolenie i nie pojawił się w pracy...Przejrzysta ścieżka kariery, bonusy rzeczowe i finansowe, duża elastyczność we współpracy - jak dla mnie kapitalne miejsce na start zawodowy !Zwłaszcza, że nie jest wymagane doświadczenie :)

zobacz wątek
10 lat temu
~Zadowolony :)

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry