Widok

Tablet

Nie twierdzę że cały serwis jest zły panowie byli zaangażowani i byli gotowi nawet na inne rozwiązanie ale od początku. Oddałem do naprawy uszkodzone gniazdo ładowania w tablecie niestety naprawa się nie powiodła po trzech tygodniach napraw gniazdo ruszało się podobno żeby to zrobić trzeba by wymienić jakąś płytkę tak wiec dopóki była gwarancja to ładowanie jakoś działało ale tydzień po padło.Dałem koledze żeby zobaczył czy faktycznie tak jest na drugi dzień przyniósł .... w pełni sprawnego tableta wystarczyło dorobic wzmocnienie do gniazda ładowania i polutować styki i ścieżki , najgorsze było to co powiedział że takiego czegoś jeszcze nie widział że osoba która naprawiała tablet albo chciała jak najszybciej się pozbyć sprzętu lub nie umie lutować.
Moja ocena
obsługa: -
 
jakość usług: -
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Jeśli mówimy o zgłoszeniu, które mam na myśli (klient woli najwyraźniej pozostać anonimowy), to pragnę nadmienić, że dostarczony sprzęt miał poważną usterkę mechaniczną, gniazdo było wyrwane, o śladach eksploatacji nie wspominając. Pod wyraźnym naciskiem klienta było to permanentnie poprawiane, jednakże naprawiając i lutując po raz kolejny podniszczone już obszary uzyskujemy taki a nie inny efekt. Klient nalegał na swego rodzaju przeróbki, wyprowadzanie złącza, itp. - nie podejmujemy działań wykraczających poza zakres fabrycznej specyfiki konstrukcyjnej. Każdy może tego typu "rzeźby" praktykować w warunkach domowych. Przykro nam, że nie doszliśmy do konsensusu , szczególnie, że co pragnę mocno zaakcentować, przy pierwszym zgłoszeniu poprawkowym ZAPROPONOWALIŚMY ZWROT NALEŻNOŚCI licząc się z takim właśnie finałem. Zderzenie oczekiwań i świadomości z autentycznymi możliwościami - mimo to dziękujemy za obiektywny komentarz.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry