Obniżyć koszt licencji
Problemem nie jest Uber, tylko to, że porządni taksówkarze z renomowanych sieci muszą ponosić wygórowane koszty za licencje, kasy fiskalne itp. Bez tego byliby bezkonkurencyjni dla amatorów...
rozwiń
Problemem nie jest Uber, tylko to, że porządni taksówkarze z renomowanych sieci muszą ponosić wygórowane koszty za licencje, kasy fiskalne itp. Bez tego byliby bezkonkurencyjni dla amatorów płatnych podwózek.
Przecież, jeśli samochód jest zarejestrowany np. na 5 osób, to może bez problemu przewozić kierowcę i 4 pasażerów.
Zwróciłbym jedynie uwagę na konieczność wykupienia ubezpieczenia NNW i ważność przeglądów technicznych i za niedopełnienie tych obowiązków lepiłbym kary. Poza tym Policja może zawsze sprawdzić doraźnie stan techniczny pojazdu i w razie uzasadnionych wątpliwości wysłać właściciela do kontroli pod groźbą mandatu.
zobacz wątek