Widok
Ten klub to kpina z klienta
W klubie U7 bylem po raz pierwszy i ostatni, a oto dlaczego:
1. Bezprawne zabieranie dokumentu tozsamosci po zaplaceniu zarezerwowanego toru z gory. Dokument mozna okazywac jedynie sluzbom a nie firmom prywantym.
2. Dostarczanie paragonu za oplacenie toru przy WYJSCIU z klubu i zdaniu butow (w stanie niezmienionym - co dosc mocno podkreslil pracownik).
3. Koniecznosc wypozyczenia butow, buty podliczane osobno - przy tej cenie za wynajem toru buty (jesli juz trzeba je wypozyczac) powinny byc w cenie. Nie pomine stanu owego obuwia - to juz sprawa dla co najmniej SANEPIDU.
4. Brak profesjonalnej obslugi. Panowie tam pracujacy nie powinni sie tym zajmowac albo zostac przeszkoleni w obsludze klienta.
5. Zdezelowany sprzet - kule sa podziurawione jak ser szwajcarski, 'bumpery' zepsute (trzeba je recznie wyciagac bo automat po prostu nie dziala), czesto pojawiaja sie problemy z kreglami a wynajem jest na czas i za to kasa leci (dzisiaj przez to stracilem co najmniej parenascie minut bo automat mial problemy z ustawieniem kregli).
6. Bumpery - tylko dla dzieciakow. Osoba, ktora nigdy wczesnej nie grala a nie jest dzieckiem nie moze z nich korzystac.
CDN...
1. Bezprawne zabieranie dokumentu tozsamosci po zaplaceniu zarezerwowanego toru z gory. Dokument mozna okazywac jedynie sluzbom a nie firmom prywantym.
2. Dostarczanie paragonu za oplacenie toru przy WYJSCIU z klubu i zdaniu butow (w stanie niezmienionym - co dosc mocno podkreslil pracownik).
3. Koniecznosc wypozyczenia butow, buty podliczane osobno - przy tej cenie za wynajem toru buty (jesli juz trzeba je wypozyczac) powinny byc w cenie. Nie pomine stanu owego obuwia - to juz sprawa dla co najmniej SANEPIDU.
4. Brak profesjonalnej obslugi. Panowie tam pracujacy nie powinni sie tym zajmowac albo zostac przeszkoleni w obsludze klienta.
5. Zdezelowany sprzet - kule sa podziurawione jak ser szwajcarski, 'bumpery' zepsute (trzeba je recznie wyciagac bo automat po prostu nie dziala), czesto pojawiaja sie problemy z kreglami a wynajem jest na czas i za to kasa leci (dzisiaj przez to stracilem co najmniej parenascie minut bo automat mial problemy z ustawieniem kregli).
6. Bumpery - tylko dla dzieciakow. Osoba, ktora nigdy wczesnej nie grala a nie jest dzieckiem nie moze z nich korzystac.
CDN...
Moja ocena
Centrum U7 Gdańsk
kategoria: Kręgielnie
obsługa: 1
wyposażenie: 1
klimat i wystrój: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Panie Łukaszu,
Przykro nam, że zawiodła Pana nasza usługa, do tego stopnia, że nie zamierza Pan korzystać z usług naszego obiektu.
Wyjaśniamy, że korzystanie z naszych usług równa się z akceptacją regulaminu, który określa zasady korzystania z usług Centrum U7, w tym pozostawiania dokumentu na czas gry.
Nie jesteśmy w tym odosobnieni, ponieważ z podobnymi praktykami spotka Pan na innych kręgielniach w kraju i zagranicą, a także na lodowisku, czy też wykupując jednorazowe wejście na siłownię.
Jeśli miał Pan na myśli dezynfekcję obuwia, to uważamy, że trudno będzie Panu spotkać kręgielnię, z podwójnym zabezpieczeniem obuwia w postaci profesjonalnego sprayu i dodatkowo jednorazowych skarpet. Nie do końca zrozumiały jest dla nas Pana zarzut co do obsługi, dlatego trudno to komentować. Chętnie skorzystalibyśmy z pańskich słusznych uwag.
Zależy nam bardzo na doskonaleniu naszej obsługi, prowadzącej do pełnej satysfakcji naszych gości.
Nasze kule są przystosowane do gry w bowling, zatem posiadają 3 otwory, umożliwiające prawidłowy chwyt w dłoni - to nie wada.
W przypadku problemów technicznych na torze, staramy się możliwie jak najszybciej rozwiązać problem, a stracone minuty doliczamy do wykupionego czasu gry, szanujemy czas i każdą wydaną przez naszych gości złotówkę. Działamy FAIR.
Panie Łukaszu, operując fachową nomenklaturą, zna Pan zasady używania bumperów czyli popularnych płotków. Ich producenci zalecają, używanie ich wyłącznie przez dzieci… i to poniżej 8 roku życia...starszym pozostaje szlifowanie umiejętności bez ich pomocy...
Dziękujemy za trud wypisania tych szorstkich uwag, a zmiany jakie wprowadzane są na naszych obiektach U7 w Gdańsku i Gdyni zaciekawią Pana na tyle, że mimo wszystko odwiedzi nas Pan ponownie.
Jesteśmy przekonani, że nie będzie Pan zawiedziony.
Pozdrawiamy,
Centrum U7
Przykro nam, że zawiodła Pana nasza usługa, do tego stopnia, że nie zamierza Pan korzystać z usług naszego obiektu.
Wyjaśniamy, że korzystanie z naszych usług równa się z akceptacją regulaminu, który określa zasady korzystania z usług Centrum U7, w tym pozostawiania dokumentu na czas gry.
Nie jesteśmy w tym odosobnieni, ponieważ z podobnymi praktykami spotka Pan na innych kręgielniach w kraju i zagranicą, a także na lodowisku, czy też wykupując jednorazowe wejście na siłownię.
Jeśli miał Pan na myśli dezynfekcję obuwia, to uważamy, że trudno będzie Panu spotkać kręgielnię, z podwójnym zabezpieczeniem obuwia w postaci profesjonalnego sprayu i dodatkowo jednorazowych skarpet. Nie do końca zrozumiały jest dla nas Pana zarzut co do obsługi, dlatego trudno to komentować. Chętnie skorzystalibyśmy z pańskich słusznych uwag.
Zależy nam bardzo na doskonaleniu naszej obsługi, prowadzącej do pełnej satysfakcji naszych gości.
Nasze kule są przystosowane do gry w bowling, zatem posiadają 3 otwory, umożliwiające prawidłowy chwyt w dłoni - to nie wada.
W przypadku problemów technicznych na torze, staramy się możliwie jak najszybciej rozwiązać problem, a stracone minuty doliczamy do wykupionego czasu gry, szanujemy czas i każdą wydaną przez naszych gości złotówkę. Działamy FAIR.
Panie Łukaszu, operując fachową nomenklaturą, zna Pan zasady używania bumperów czyli popularnych płotków. Ich producenci zalecają, używanie ich wyłącznie przez dzieci… i to poniżej 8 roku życia...starszym pozostaje szlifowanie umiejętności bez ich pomocy...
Dziękujemy za trud wypisania tych szorstkich uwag, a zmiany jakie wprowadzane są na naszych obiektach U7 w Gdańsku i Gdyni zaciekawią Pana na tyle, że mimo wszystko odwiedzi nas Pan ponownie.
Jesteśmy przekonani, że nie będzie Pan zawiedziony.
Pozdrawiamy,
Centrum U7