Odpowiadasz na:

To że ktoś ma plan i listę marek jakie widzi w centrum nie jest równoznaczne z tym, że te marki chcą być w takim centrum obecne. Duże i renomowane centra handlowe mają problemy z pozyskaniem... rozwiń

To że ktoś ma plan i listę marek jakie widzi w centrum nie jest równoznaczne z tym, że te marki chcą być w takim centrum obecne. Duże i renomowane centra handlowe mają problemy z pozyskaniem najemców, a co dopiero taka nic nie znacząca galeria. Nowy najemca musi wyłożyć grube setki tysięcy na nowy lokal, potem mieć pewność, że sprzedaż będzie na dobrym poziomie, opłacalnym przy obecnych czynszach. Nowy właściciel musiałby wyłożyć mnóstwo kasy na refresh obiektu, marketing i zapewnienie potencjalnych najemców, że mają podpisać umowy najmu. Kolejna rzecz, że najemca myśli strategicznie i nowe lokalizacje planuje i budżetuje z co najmniej rocznym wyprzedzeniem.

zobacz wątek
5 lat temu
~praktyk

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry